از کجا و چگونه گواهی ارزش افزوده دریافت کنیم ؟

گواهی ارزش افزوده دریافت

از کجا و چگونه گواهی ارزش افزوده دریافت کنیم ؟

تمام کسانی که به نوعی کار تجاری و تولیدی دارند با مشکل عدم تایید اسناد هزینه کرد توسط ممیز دارایی مواجه شده اند. دارایی فاکتورهایی را مورد قبول قرار می دهد که هویت فروشنده آن از طرف دارایی مورد قبول واقع شده باشد.
دارایی با درخواست مودی مالیاتی اقدام به صدور گواهی ارزش افزوده می کند. این گواهی ارزش افزوده به منزله قبول و تایید هویت فروشنده کالا و خدمات است .

از جمله خدمات محاسبان تلاشگر خبره انجام مراحل دریافت گواهی ارزش افزوده است که با تماس با این شماره تماس ها میتوانید از مشاوره کارشناسان ما در این خصوص بهرمند شوید

 

ارائه خدمات حسابداري

لذا هر بنگاه تجاری ، شرکت بازرگانی ، کارگاه های تولیدی ، کارگاه های صنعتی و فروشگاه ها و کلا هرشخص حقیقی یا حقوقی که فعالیت اقتصادی دارد هم خودش اقدام به اخذ گواهی ارزش افزوده نماید هم هنگام خرید از فروشنده ها این گواهی نامه ارزش افزوده را طلب کند.

گواهی مالیات بر ارزش افزوده برای مدت  ۶ ماه یا یک سال صادر می شود که پس از پایان اعتبار آن، باید  نسبت به تمدید اعتبار آن اقدام کرد.  خریداران موظفند هنگام پرداخت مبلغ مالیات بر ارزش افزوده در صورتحساب فروشندگان، گواهینامه ثبت نام را از آنها درخواست کرده و پس از رویت آن ، و اعتبار تاریخ ، نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.

از کجا و چگونه گواهی ارزش افزوده دریافت کنیم ؟!

دریافت گواهی ارزش افزوده

برای دریافت گواهی ارزش افزوده ابتدا باید ثبت نام اولیه در دارایی محل صورت پذیرد. پس از اخذ رمز باید نسبت به پرداخت مالیات اقدام کرد. بعد از آن درخواست گواهی نامه ارزش افزوده از دارایی را در سایت ثبت نمود.
فرایند دریافت گواهی ارزش افزوده نیازمند انجام درست امور حسابداری است. اگر ثبت اسناد حسابداری بدرتی انجام نشود ، اظهارنامه مالیاتی ارسالی دارای اشکال شده و در ماه های آینده که ممیز اداره مالیات برای رسیدگی مراجعه می کند این اشکالات را مشخص و به علت عدم اظهار مالیاتی و دیر کرد پرداخت مالیات شما را  مشمول جرایم مالیاتی می کند.
به علت پیچیدگی تنظیم و قوانین مالیاتی ، نیاز به انجام امور حسابداری باید کار را به کاردان سپرد. پیشنهاد ما این است که با واگذاری کلیه امور حسابداری و امور مالیاتی خود را به یک شرکت حسابداری متخصص و متعهد بسپارید و با خیالی آسوده به اداره کسب و کار خود بپردازید.

موسسه شرکت خدمات مالی محاسبان تلاشگر خبره ، با کادری متعهد و متخصص امادگی دارد کلیه امور اداری و پرسنلی ، امور مالیاتی ، امور حسابداری و امور حسابرسی شما را به صورت تضمینی انجام دهد.

آدرس موسسه خدمات مالی و شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره :

تهران خیابان شریعتی، سه راه طالقانی پلاک ۱۴۴ واحد ۲

اطلاعات تماس :

۷۷۶۴۸۷۳۱-۲

آدرس سایت : https://mohasebankhebreh.com/

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *