چگونه از جرایم مالیات بر ارزش افزوده خلاص شویم ؟!

Tax مالیات جرایم مالیات

چگونه از جرایم مالیات بر ارزش افزوده خلاص شویم؟


با اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده طی سالهای اخیر و گسترش مشمولان آن دیگر شرکت تولیدی ، شرکت بازرگانی ، کارگاه صنعتی و حتی فروشگاه ای را پیدا نمی کنید که با مالیات بر ارزش افزوده درگیر نباشد.

کاهش جرائم مالیاتی در شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر
از طرفی عدم محاسبه درست و پرداخت به موقع مالیات بر ارزش افزوده جرایم مالیات بدنبال خود دارد که در این اقتصاد رکودی بنگاه اقتصادی و کسب و کارهای کوچک را با مشکلات بزرگی در گیر می کند.
ممیز های مالیاتی بعد یک یا دوسال برای حساب و کتاب سراغتان می آیند. آن روز است که به رقم اصلی مالیات بر ارزش افزوده که بیش از تصورات شماست، انواع و اقسام جرایم مالیات اضافه می شود و شما هاج و واج به صفرهای آن خیره می شوید!

جرایم مالیات

جرایم مالیات

اما برای اینکه چنین روزی و چنین مبالغی را هرگز نبینید ما پیشنهاد ویژه ای داریم. ما به شما پیشنهاد می کنیم که سراغ یک موسسه خدمات مالی و حسابداری خبره و قابل اعتماد بروید و کلیه امور مالی و حسابداری ، امور مالیاتی و خدمات حسابسی خود را به این موسسه بسپارید.

ما به شما موسسه خدمات مالی محاسبان تلاشگر خبره را معرفی می کنیم. این شرکت خدمات مالی و حسابداری با کادری مجرب ، معتمد و متخصص با ارائه تضمین های لازم به شما اطمینان می دهد که امور مالیاتی شما بدرستی صورت پذیرد.

آدرس موسسه خدمات مالی و شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره :

تهران خیابان شریعتی، سه راه طالقانی پلاک ۱۴۴ واحد ۲

اطلاعات تماس :

۷۷۶۴۸۷۳۱-۲

آدرس سایت : https://mohasebankhebreh.com/

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *