۲۰ موسسات برتر حسابداری جهان را بشناسید

اسامي شرکت هاي حسابداري

اسامی موسسات حسابداری برتر در جهان

حسابداری بخش جدایی ناپذیر از سبک زندگی دیجیتالی امروز ساکنان دهکده جهانی هزاره سوم است. بدون حسابداری و حسابرسی و آشنایی به قواعد مالی، از انجام درست امورات رزومره زندگی تا خرید و فروش  زمین و ارز  و سکه و سهام  عاجز خواهیم بود. فهم اصول ابتدایی اقتصاد و حسابداری، بر  همگان الزامی است و هر  اندازه سطح  فعالیت شما تخصصی تر  و حرفه ای تر می شود، نیاز به مشاوران قوی حسابداری برای کنترل امور مالی دارید.

در دنیا، برخی از موسسه های غول مالی و سرمایه گذاری، فعالیت های تخصصی accounting  انجام می دهند و نیازهای متفاوت فعالان کسب و کار را در حوزه های تولید و خدمات، مدیریت می کنند. اگر چه نرم افزارهای حسابداری و حسابرسی، کار را آسان کرده است،‌ اما یک مشاور تخصصی مجرب حسابداری، می تواند موهبتی برای سازمان های خصوصی یا دولتی برای بهینه سازی فرآیند نقدینگی و سرمایه گذاری باشد.

برای این که با برترین موسسه های حسابداری دنیا، سایت و نحوه فعالیت آن ها آشنا شوید، در گزارش امروز، شما را با ده ها شرکت حسابداری برتری جهان آشنا می کنیم که بررسی رفتار سازمانی آن ها ، می تواند الگو های موفق خوبی برای موسسه های دانش بنیان و جوان ایرانی باشد. اگر شما هم دانشجوی حسابداری یا محقق این حوزه  هستید، ضمن مطالعه  این گفتار، کتاب هایی که در انتهای گفتار ارائه شده است را در نظر داشته باشید. اگر می  خواهید با موسسه های دارای مجوز  CPA (حسابداری عمومی بورس) آشنا شوید، باز این گفتار مناسب شما خواهد بود.

با غول های حسابداری جهان

یکی از سایت های معروفی که به بررسی و رتبه بندی غول های حسابداری و مدیریت مالی جهان می پردازد، سایت VALULT.COM است که هم چون فورچون ۵۰۰، همواره می توانید برترین های مالی جهان را در حوزه خدمات و تولید در آن مشاهده کنید سایت آموزش معروف حسابداری: MYACCOUNTINGCOURSE.COM از جمله پرتال هایی است که  شما را با کورس های  مختلف حسابداری آشنا می کند. البته سایت آموزش رایگان MIT و HARVARD  را هم  در نظر بگیرید که از دوره های کوتاه مدت تا دکترا حسابداری را می توانید آنچا زیر نظر اساتید برتر، بگذرانید.

اسامی شرکت های حسابداری برتر در جهان

با برترین های اکانتینگ دنیا همراه ما باشید.

آشنایی با  PWC

خیلی  ها با نام PWC  در دنیای مالی آشنا هستند. مخففی برای Price WaterHouese Coopers که به عنوان زنجیره خدماتی بزرگ فرا ملیتی در پایتخت امور مالی جهان یعنی لندن فعالیت می کند. این موسسه را غول موسسه های حسابداری جهان می دانند و نامی آشنا برای گرگ های وال استریت از کارل ایکان تا وارن بافت است. اگر به دنبال حرفه  ای ترین  روش های حسابداری می  گردید، با اصول  کار  و استانداردها  و نرم افزارهای PWC آشنا شوید.

آشنایی با شرکت حسابداری PWC

پی دابلیو سی را یکی از چهار  بزرگ (BIG  FOUR) می نامند. حتما می دانید که ۳ تای دیگر: KPMG, DELOITTE و EY است. این ۴ نام در یک دهه اخیر همواره در فهرست  برترین موسسه های حسابداری جهان قرار دارند. PWC  در چند سال اخیر در فهرست برترین موسسه های حسابرسی ایالات  متحده نیز به شمار می رود. این موسسه در ۱۵۰  کشور حضور فعال داشته و بیش از  ۷۵۰ دفتر  دارد. شمار کارمندانش نیز به اندازه  کارمندان مایکروسافت یعنی  حدود دویست هزار نفر است. این موسسه مالی اخیرا با BOOZ&CO که موسسه مشاوره مالی متوسط است ادغام شده و فعالیت اصلی آن درحوزه ممیزی، بیمه، مالیات و مشاوره  مالی است.

(بورسیه های PWC را در اینستاگرامش مشاهده کنید)

(بورسیه  های PWC را در اینستاگرامش مشاهده کنید)

موسسه پی دابلیو سی هم در زمینه مشاوره های مالیاتی فعالیت دارد و همه امور پایین دستی و بالا دستی حسابرسی و حسابداری. سایت اینترنتی آن و صفحه اینستاگرامش را برای آشنایی با جدید ترین فرصت  های استخدامی و عملیاتی و فهم سازمان یادگیرنده آن ها، در نظر داشته باشید.

  • اینستاگرام: com/pwcfrance
  • فیسبوک: COM/pwc
  • سایت: www.pwc.com

 ارنست و یانگ

ارنست و یانگ یا ERNEST  & YOUNG که با مخفف EY  شناخته می شود یکی از بیگ فور است.  خدمات حرفه ای چند ملیتی ارائه می دهد و همچون موسسه PWC  در پایتخت بورس  اروپا یعنی لندن مستقر است و یکی از فرصت های کارآموزی هیجان انگیز دانشجویان اقتصاد و حسابداری و بورس انگلیس. EY یکی از چهار موسسه  حسابرسی  بزرگ جهان بوده و همواره در سال های اخیر، ارنست و یانگ را در فهرست موسسه های خدمات تخصصی جامع حسابرسی با درآمد میلیارد دلاری مشاهده کردیم. مارک وینبرگر،  مدیرعامل این کمپانی بوده و در سال ۲۰۱۷ میلادی  بیش  از ۳۱ میلیارد دلار گردش مالی آن بود.

ارنست و یانگ یا ERNEST & YOUNG که با مخفف EY

این موسسه ، موسساتی  چون  GREENWICH CONSULTING را اخیرا به حوزه  فعالیت  های خود اضافه  کرد که برای علاقمندان کسب و ادغام (Merger  & Acquisition) درس های جالبی خواهد داشت.

سایت و اینستاگرام EY برای آشنایی با اخبار فعالیت های این شرکت غول حسابداری جهان

سایت و اینستاگرام EY برای آشنایی با اخبار فعالیت های این موسسه غول حسابداری جهان در نظر داشته باشید.

  • اینستاگرام: COM/EYBRASIL
  • سایت: www.ey.com/en_gl

  KPMG

شرکت حسابداری KPMG

همان طور که گفتیم، در کنار موسسه های PWC  و EY، شرکت کی پی ام جی نیز در فهرست برترین های جهان قرار دارد. بیش از ۱۸۰ هزار نفر در ۱۴۰ کشور دنیا برای این موسسه حسابداری مشغول به کار بوده و در حوزه  های حسابداری، مالیاتی و مشاوره امور مالی پایین دستی و بالادستی، خدمات گسترده ای ارائه می کند.

کمپانی KPMG، فعالیت های دانمارک خود را با شرکت ارنست اند یانگ

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که کمپانی KPMG،  فعالیت های دانمارک خود را با موسسه ارنست اند یانگ همراه کرده و این ادغام به  EY کمک  کرده تا خدمات بیش تری را به مشتریان در حوزه اسکاندیناوی ارائه کند. خدمات مالی و بورس و بیمه در منطقه  اسکاندیناوی، هم چنان نیاز  به  نیروی کار متخصص دارد.

  • سایت: home.kpmg.com/it/it/home.html
  • اینستاگرام: COM/KPMGFINLAND

 دلویت

موسسه مالی DELOITTE بیش از ۱۸۰ سال پیش  توسط ولش دیلویت در لندن تاسیس شد و مقرش در پایتخت بورس باز های جهان یعنی نیویورک است. این کمپانی در حوزه های ممیزی و بیمه، امور مالیاتی و مشاوره، جشنواره ای از تئوریسین های مالی را در اختیار دارد  که برخی از اساتید به نام دانشگاه های هاروارد و آکسفورد هستند که گسترده متنوعی از خدمات شامل  تعیین استراتژی مالی سازمانی، امور  مالی و فنی  و سرمایه انسانی را مدیریت می کنند.

شرکت حسابداری دلویت

CEO  این موسسه از سال ۲۰۱۵  میلادی پونیت رنجن بوده و در سال ۲۰۱۷ میلادی  حدود ۳۸ میلیارد دلار درآمد ناخالص را تجربه کرد با ۲۶۴  هزار کارمند.

همان طور که مشاهده می کنید، لندن، از  اواخر قرن  نوزدهم  تا کنون، در کانون فعالیت های مالی جهان قرار داشته و یکی از  مقصدهای موسسه های سرمایه گذاری بورس و بیمه و بانکداری به شمار می رود. اگر به نیویورک، شهر بورس بازها و مقر ترامپ رفتید، ساختمان لوکس GE در نیویورک  در ۵TH AVENEUE حتما نظر شما را جلب خواهد کرد.

سایت: www2.deloitte.com/us/en.html اینستاگرام: DELOITTE_ES

امروزه کمپانی چند ملیتی موفق و مطرحی به  نام: DELOITTE در حوزه های مدیریت ریسک (RISK MANAGEMENT)، مدیریت امور مالی (FINANCIAL MANAGEMENT) ، مدیریت سرمایه گذاری (INVESTING  MANGEMENT) و مشاوره  های تعالی مدیریت (TOTAL MANAGEMENT COSULTANCY) فعالیت دارد.

برای آشنایی با خدمات دیلویت، به سایت و اینستاگرام آن مراجعه کرده و در جریان جدید ترین برنامه استخدامی و شیوه های  همکاری حقوقی و حقیقی آن قرار بگیرید. درآمد این موسسه در  سال ۲۰۱۷ میلادی بیش از ۳۸ میلیارد دلار برآورد شد.

  • سایت: www2.deloitte.com/us/en.html
  • اینستاگرام: DELOITTE_ES

غول حسابداری شیکاگویی ها

غول حسابداری شیکاگویی ها

استرالیا، پایتخت مهاجرت ایرانی ها در قاره  آمریکای شمالی، بیش از نیم  قرن است که حضور فعالی در مدیریت امور مالی و حسابرسی داشته و شاهد رشد  فعالیت  های بورس باز  ها و فعالان صنعت بانکداری  و بیمه در این کشور  هستیم. غول حسابرسی شیکاگور را می توان CROWE HORWATH دانست که برترین موسسه ارائه دهنده خدمات فناورانه و هوشمند مالی و حسابرسی و مالیاتی است که اگر قصد سرمایه  گذاری و کارآفرینی در  ایالات  متحده  داشتید، این شرکت می تواند گزینه خوبی برای فعالیت های کوچک و متوسط (SMEs) باشد.

غول حسابرسی شیکاگور را می توان CROWE HORWATH

سایت  و توییتر کرو را برای آشنایی با جدید ترین خدمات آن ها در  نظر بگیرید.  این موسسه در سال ۲۰۱۷ میلادی بیش از  ۱ میلیارد دلار درامدداشت. جیمز پاور، اکنون رهبر COWE است.

سایت: CROWE.COM

توییتر: TWITTER.COM/CROWEHORWATHUS

 گرانت تورنتون

از دیگر غول های حسابداری جهان می توان به GRANT THORNTON AUSTRALIA اشاره کرد که از برترین شبکه های خدمات حرفه ای حسابداری مستقل جهان بوده و برخی از خدمات تضمینی مالی و مشاوره مالیاتی را به NGO ها نیز ارائه می دهد. این موسسه نیز  در شهر لندن ثبت شده  و فعالیت گسترده ای در کشورهای مختلف جهان دارد. با مراجعه به سایت گرانت تورنتون از خدمات مالی و فرصت های کارآموزی و فعالیت هایش بهره مند شوید.

شرکت حسابداری گرانت تورنتون

موسسه گرنت تورنتون اخیرا با PFK  ادغام شده تا خدمات بیش تر را به مشتریان در  نقاط  مختلف انگلستان ارائه کند. سایت این شرکت در نشانی: GRANTTHORNTON.COM.AU قرار دارد و بیش از ۹ میلیون صفحه در اینترنت درباره این موسسه اطلاعات ارائه شده است.

 BDO

شرکت حسابداری BDO

این موسسه یکی از شش موسسه بزرگ خدمات مالی و مالیاتی در ایالات متحده آمریکا است و با داشتن  ۱۲۰۰ دفتر در ۱۳۸ کشور جهان، می توان آن را در فهرست غول های حسابداری جهان  قلمداد نمود. این موسسه ، فعالیت های خود را با همکاری با شرکت ALPERN ROSENTHAL گسترش داده  و به نظر می رسد بتواند روند رو به رشد خود را در دهه سوم قرن بیست و یکم میلادی گسترش دهد. این موسسه در سال ۱۹۶۴ میلادی تاسیس شد و بیش  از ۷۴ هزار کارمند دارد. KEITH FARLINGER از سال ۲۰۱۷ میلادی به عنوان CEO‌ حضور دارد. سایت آن در نشانی اینترنتی BDO.COM قرار دارد.

 آر اس ام

شرکت حسابداری آر اس ام

از موسسه های استرالیایی برتر خدمات مالی می توان به RSM اشاره کرد که یکی از غول های حسابداری جهان بوده و از مدیریت ریسک گرفته تا مشاوره کسب و کار و استارت آپ و کرادفاندر ها را بر  عهده دارد. این موسسه را در فهرست یکی از موسسه های ممتاز حسابرسی دنیا قلمداد می کنند.

این موسسه در سال ۲۰۱۵ میلادی  در فهرست  ۲۰ غول حسابداری  جهان قرار گرفت و رتبه ۸ را به خود اختصاص داد. RSM در سال ۲۰۱۳ میلادی  توسط سرمایه گذار: بیکر تیلی (BAKER TILLY) خریداری شد. شرکتی که مقرش در لندن است و  بیش از ۷۰۰ دفتر در یک صد کشور دنیا دارد. این موسسه اخیرا موسسه چینی CROWE HORWATH را خریداری کرد تا کمپانی جدیدی در چین به نام RUIHUA CHINA CPA ثبت  کند.

 اسمیت و ویلیامسون

موسسه SMITH & WILLIAMSON هشتمین موسسه برتر حسابرسی در ایالات متحده و یکی از ۲۰ غول حسابداری جهان به شمار می رود. مقر کمپانی اسمیت و ویلیامسون در شهر لندن بوده و بیش از پانصد و پنجاه دفتر در صد و ده کشور دنیا دارد. این موسسه تا کنون با شرکتی در تاریخ فعالیت خود ادغام نشده است و بخشی از M&A INTERNATIONAL  و NEXIA INTERNATIONAL به شمار می رود.

شرکت حسابداری اسمیت و ویلیامسون

برای کسب اطلاعات بیش تر درباره فعالیت این موسسه به سایت و نشانی اینستاگرامی آن مراجعه کنید. جزییات بیش تر را در این سایت: https://smithandwilliamson.com مراجعه کنید.

 پیچر پارتنر

شرکت حسابداری پیچر پارتنر

PITCHER PARTNER شرکتی است درحوزه مشاوره امور مالی و مالیاتی کارآفرینی های کوچک و متوسط تا کمپانی های بزرگ و سازمان های NFP. از طریق سایت  اینترنتی و اینستاگرامش، اطلاعات را بدست آورید.  جزییات بیش تر را در این نشانی: PITCHER.COM.AU دنبال کنید.

 کوردا منتا

موسه مالی KORDAMENTHA از موسسه های حسابرسی  و مالی برتر بوده بوده  که بیشتر در حوزه املاک و ساخت و ساز فعالیت دارد. اگر  قصد ساخت و ساز و مدیریت سرمایه گذاری امور  عمرانی دارید، این شرکت می تواند یاور  خوبی برای کنترل امور مالی پیشرفته با فناوری  های نوین و استانداردهای حسابداری باشد. برای  اطلاعات بشتر به سایت kordamentha.com  رجوع کنید.

شرکت حسابداری کوردا منتا

 بیکر تیلی

شرکت حسابداری بیکر تیلی

دیگر  موسسه برتر مالی  و مشاوره مالیاتی جهان، BAKER TILLY  است  که در فهرست  بیست موسسه برتر حسابداری جهان قرار دارد. این موسسه بر خلاف موسسه های مالی بالا که در لندن (پایتخت بیمه و بورس اروپا) و نیویورک (پایتخت اقتصاد امریکا) واقع شده است، دارای پانصد  و هشتاد دفتر در یک صد و بیست کشور جهان است. در جون ۲۰۱۳میلادی، این  کمپانی با HOLTZ RUBENSTEIN REMINICK LLP ادغام شد که سبب به استخدام در آمدن بیست و پنج کمپانی برای بیکر تیلی شد. موسسه های زیادی  در  زیر مجموعه این غول حسابداری قرار  دارد.

اگر به دنبال CASE STUDY  خوبی برای  بررسی رفتار سازمانی و استراتژی کسب و ادغام غول های مالی و حسابداری جهان هستید، کسب و کار بیکر و تیلی را بررسی کنید. سایت و اینستاگرام آن برای بررسی فعالیت های آن توصیه می شود. جزییات تکمیلی را در سایت bakertilly.com  دنبال کنید.

 مور استفنز

شرکت حسابداری مور استفنز

دیگر موسسه لندنی که در این گفتار معرفی میکنیم، مور استفنز انگلستان است. بیش  از  ۱۰۰ سال قدمت نشان دهنده تخصص  و تعهد و موفقیت غول حسابداری و مشاوره مالی و مالیاتی MOORE STEPHENS در اتگلیس است که آن را تبدیل به یکی از برترین موسسه های حسابرسی بین المللی تبدیل کرده  و هم  اکنون در بیش از یک صد کشور دنیا نمایندگی فعال دارد. موسسه مور استفنز، بیش از ششصد و بیست دفتر در صد کشور جهان داشته و اخیرا، بخش انگلیس این موسسه با WINX  و XSTRA که موسسه مشاوره خدمات تجاری است، ادغام گردید.

 مازاس

شرکت حسابداری مازاس

دیگر  غول باشگاه ۲۰ تایی  های حسابداری جهان، MAZARS است  که در لندن تاسیس شد و در فهرست ۱۱ موسسه برتر امور مالی آمریکا نیز قرار دارد. این موسسه بیش از ۱۴۰۰ کارمند در هفتاد و سه کشور جهان دارد. این کمپانی اخیرا با CHADWICK در شهر لیورپول انگلیس و منچستر ادغام شد که این فرصت را برای  آن فراهم کرد تا در  منطقه ای که فرصت  های امور مالی  زیادی دارد، فعالیت  های خود را گسترش دهد. فراموش نکنید که باشگاه  منچستر یونایند انگلستان، یکی از متمول ترین باشگاه های جهان است که در شهر  منچستر قرار دارد.

جزییات بیش تر را در mazars.com‌ مشاهده کنید.

 هینز وات

شرکت حسابداری هینز وات

از دیگر lوسسه های بزرگ امور مالی و مالیاتی در ایالات متحده آمریکا می توان به HAINES WATTS  اشاره کرد که در همواره در فهرست ۲۰ موسسه برتر حسابداری جهان قرار دارد. دفتر مرکزی موسسه مالی هینز وات در شهر لندن واقع شده و بیش از هفتاد نمایندگی در شصت کشور جهان دارد. این کمپانی بخشی از GENEVA GROUP INTERNATIONAL بوده  که اخیرا با OCEAN CONSULTANCY LIMITED ادغام شد.

اینستاگرام و سایت این موسسه برای آشنایی با خدماتش توصیه می شود. به hwca.com  رجوع کنید.

 کرو کلارک ویتهیل

شرکت حسابداری کرو کلارک ویتهیل

CROWE CLARK WHITEHILL در لندن مستقر است و بیش از  ۱۶۰ کمپانی زیر  مجموعه دارد که در  صد و شش کشور جهان مشغول به  فعالیت در حوزه خدمات مالی، مشاوره مالیاتی، مدیریت ریسک و تدوین استراتژی های بازاریابی هستند. این موسسه به صورت تخصصی در زمینه  ممیزی  و خدمات مشاوره ای  فعالیت گسترده ای دارد.

این موسسه مالی موفق به اخذ جایزه برترین موسسه حسابداری جهان (ACCOUNTANCY FIRM OF THE YEAR AWARD) در سال ۲۰۱۲ میلادی  شد.

جزییات بیش  تر از فعالیت این کمپانی را در CROWEHORWATH.NET دنبال کنید که شما را با تاریخچه فعالیت  ها، دامنه عملکرد، فرصت های کسب  و کار و استخدام و کارآموزی آشنا می کند.  این موسسه را در یکی از ۱۵ موسسه بزرگ حسابداری آمریکا می دانند.

 سیفری چامپنیز

شرکت حسابداری سیفری چامپنیز

موسسه مالی SAFFERY CHAMPNESS یکی از  بیست  موسسه بزرگ حسابداری جهان بوده و در کشورهای مختلفی  فعالیت  دارد. این موسسه بخشی از  NEXIA INTERNATIONAL  بود و شبکه بزرگی از  موسسه های مشاوره  مالیاتی و مدیریت امور مالی را سرپرستی می  کند که در ۱۰۰ کشور جهان فعال هستند. این موسسه در سال ۲۰۱۲  میلادی ، ۴  موسسه را به  جمع کمپانی های اقماری خود اضافه کرد.

از سایت و اینستاگرام این موسسه برای آشنایی با خدماتش استفاده کنید.

 بگبیز ترینور

شرکت حسابداری بگبیز ترینور

BEGBIES TRAYNOR  در سال های اخیر در فهرست ۱۵ موسسه برتر حسابداری آمریکا قرار گرفته و در  شهر  منچستر انگلستان قرار دارد. بیش از ۳۰ شعبه در انگلیس داشته و در حوزه مدیریت ریسک در عرصه صنعت بیمه و صنعت بانکداری حرفه ای فعالیت خوبی دارد. بخش مدیریت امور مالیاتی موسسه به غول حسابداری یعنی اسمیت و ویلیامسون (SMOTH & WILLIAMSON) فروخته شد.

 UHY  HACKER  YOUNG

شرکت حسابداری UHY HACKER YOUNG

از دیگر غول های حسابداری جهان که در  این گفتار معرفی می کنیم، UHY HACKER YOUNG است که در پایتخت امور مالی اروپا یعنی لندن استقرار دارد و بیش از دویست و شصت دفتر در این کشور دارد. خودتان  متوجه می شوید که چه اندازه کسب و کار موسسه های ارائه خدمات مالی  و مالیاتی در کشور انگلیس پر رونق است. این کمپانی در سال های اخیر در فهرست  بیست موسسه برتر حسابداری جهان قرار گرفته و در حوزه  برنامه ریزی امور مالیاتی (TAX PLANNING)  و استراتژی رشد (BUSINESS  GROWTH STRATEGY) فعالیت می کند. این موسسه اخیرا ادغامی با کمپانی های کوچک و متوسط نداشت.

 کینگستون اسمیت

شرکت حسابداری کینگستون اسمیت

KINGSTON SMITH در فهرست هفدهمین غول حسابداری آمریکا در سال های اخیر بوده  است. شرکتی که هم  چون دیگر موسسه های موفق و برتر حسابداری جهان (TOP  ACCOUNTANCY  FIRM)  در لندن مستقر است و هفت  شعبه  در  استان های انگلیس دارد. این موسسه در دسامبر ۲۰۱۳ میلادی، PFK را خریداری کرد.

سایت و اینستاگرام این موسسه برای آگاهی از فرصت های کسب و کار و استخدام و کاراموزی آن توصیه می شود.

 زولفو کوپر

شرکت حسابداری زولفو کوپر

ZOLFO COOPER از  موسسه های تخصصی مشاوره امور  مالی و مالیاتی بوده  و در  لندن مستقر بوده و نمایندگی  های مختلفی در سراسر جهان دارد. این موسسه مالی اخیرا با KROLL  INC‌ ادغام شد.

 هودسون مک  لینتره

شرکت حسابداری هودسون مک لینتره

MHA  MACLNTYRE HUDSON از موسسه های بزرگ حسابداری انگلیس و جهان است که در شهر باکینگهام شایر انگلیس مستقر بوده و بیش از ۴۰ شعبه در  سراسر جهان دارد. شرکتی با تخصص در حوزه ممیزی، مشاوره مالیاتی و حسابرسی  دولتی. این موسسه مالی اخیرا با KENT ادغام شد.

 جانستون کارمیچل

شرکت حسابداری جانستون کارمیچل

JOHNSTON CARMICHAEL از دیگر موسسه های برتر حسابداری آمریکا و جهان است که در  شهر  ABERDEEN مستقر شده  و ۱۱ دفتر در سراسر جهان دارد. این موسسه از  زیر  مجموعه های PFK بوده  که در سپتامبر  ۲۰۱۳  میلادی  به  جمع آن اضافه شد. سایت و اینستاگرام موسسه برای آشنایی با فرصت  های کسب و کار و خدمات مالی  و کارآموزی آن توصیه می شود.

موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

محاسبان تلاشگر خبره از شرکت های حسابداری برتر در ایران از جمله موسسه های تخصصی در انجام امور مالی است  محاسبان تلاشگر خبره با داشتن تیمی مجرب برای مشاور تخصصی خدمات حسابداری و حسابرسی، می تواند حامی قوی برای سازمان های خصوصی یا دولتی برای بهینه سازی فرآیند نقدینگی و سرمایه گذاری باشد.

ارائه خدمات حسابداري

تجربه های خود را از نحوه بررسی صورت های مالی و مدیریت ریسک سرمایه گذاری موسسه های بزرگ مالی ایران و جهان از طریق  کامنت در اختیار ما قرار دهید. توجه کنید که برای تحصیل رایگان دکترای حسابداری در آمریکا با فاند، نیاز به GRE-GMAT دارید.

۳ کتاب برای آشنایی با شرکتهای بزرگ حسابداری جهان

(۳ کتاب برای آشنایی با موسسه های بزرگ حسابداری جهان)

3 پاسخ ها
  1. AChiman
    AChiman می گوید:

    Hello there,

    My name is Aly and I would like to know if you would have any interest to have your website here at mohasebankhebreh.com promoted as a resource on our blog alychidesign.com ?

    We are in the midst of updating our broken link resources to include current and up to date resources for our readers. Our resource links are manually approved allowing us to mark a link as a do-follow link as well
    .
    If you may be interested please in being included as a resource on our blog, please let me know.

    Thanks,
    Aly

    پاسخ
  2. امین
    امین می گوید:

    سلام ممنون از مطلب خوب و مفیدی که قرار دادید
    به نظر من سایت ” خدمات ” هم خیلی سایت خوبی هستش…

    پاسخ
  3. sara
    sara می گوید:

    سلام خسته نباشید
    من خانومی هستم‌که از نهضت در خوندم و‌رشته حسابداری انتخاب کردم و ۶ سال در شرکت های زیر مجموعه نفت کار کردم
    میخواستم در موسسه حسابداری شما در کنار شما دوره ببینم آیا امکانش هست

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *