لیست معرفی نرم افزار های حسابداری (مقایسه نرم افزارها در بخش نظرات )

معرفی لیست انواع نرم افزار های حسابداری

معرفی انواع نرم افزار های حسابداری

بهترین نرم افزار حسابداری، در واقع نرم افزاری است که بتواند نیاز های شما را در حوزه تولید کالا و خدمات بر طرف کرد و بتواند مدیریت بهینه و اثر بخش شما را در کنترل و مدیریت هوشمندانه دخل و خرج، یاری دهد. ما هیچ بهترین نرم افزار حسابداری برای پوشش همه نوع فعالیت های کسب و کار نداریم و هر کسب و کاری باید قادر باشد بر اساس نیاز سنجی موثر خود و بر اساس اهداف و رفتار سازمانی تدوین شد، به دنبال استقرار یک نرم افزار کنترل فرآیند های مالی درون و برون سازمانی باشد.

شمار نرم افزار های حسابداری و حسابرسی عمومی و تخصصی با پیشرفت فناوری و استاندارد های مالی، در حال  افزایش بوده و نیاز مدیران ارشد مالی به سامانه های کارا جهت رصد هوشمندانه و مستمر فعالیت های خرید و فروش محصولات و خدمات شرکت ها و سازمان ها نیز به موازات رشد اقتصاد و فناوری، روند صعودی دارد. نرم افزار حسابداری می بایست در حد اندازه و نیاز سازمان بوده  و بعضا شرکت های دولتی و خصوصی نیاز به طراحی نرم افزار اختصاصی برای خود دارند که زیر سیستم های متنوع آن ها را پوشش دهد. انتخاب نادرست نرم افزار حسابداری می تواند هزینه ها را افزایش داده و منجر به اختلال در فعالیت مالی سازمان / شرکت شود.

استاندارد های حسابداری مرتب تغییر می کند و فرم ها و شیوه نامه های حسابرسی و مالیاتی و ارزش افزوده نیز هر سال دست خوش تغییر می شود. به خصوص ضرایب بیمه پرسنلی و هزینه های بانکی و امثالهم. لذا در کنار تغییر سیاست های سازمانی و ظهور فناوری های نوین مدیریت مالی، انتخاب نرم افزار حسابداری روز به روز مشکل می شود و نیاز به مشاوره تخصصی برای انتخاب و استقرار یک سیستم هوشمند مدیریت مالی دارید.

گزارش امروز محاسبان خبره نگاهی  دارد به آنچه از یک نرم افزار حسابداری خوب انتظار داریم و معرفی انواع نرم افزار های حسابداری داخلی و بین المللی.

با ما همراه باشید و نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در بخش کامنت یا از طریق بخش contact us در اختیار ما قرار دهید.

وظایف نرم افزار حسابداری

حتما بخوانید: اسامی برترین شرکت های حسابداری در جهان

نرم افزار حسابداری چه وظیفه ای دارد؟

نرم افزار حسابداری برای رصد مستمر و مداوم و اثربخش معاملات مالی درون یک سازمان بوده و معمولا پکیج های پنج گانه ای را دنبال می کند که عبارتند از: دفتر کل،  حساب های دریافتی، حساب های قابل پرداخت (بستانکار)، حقوق و دستمزد و گزارش گیری جامع مبتنی بر نیاز های مدیریت ارشد.

در طراحی و تولید نرم افزار های حسابداری (ACCOUNTING SOFTWARE) به منظور مدیریت اثر بخش امور مالی (FINANCIAL MANGEMNET)، این پنج قابلیت که ماژول  (MODULE)  نامیده می شود، لحاظ می شود.

نرم افزار های حسابداری چه کاربرد هایی را پوشش می دهند؟

اگر برای نخستین بار است که قصد دارید نسبت به خرید نرم افزار حسابداری اقدام کنید، باید بدانید که اصولا نرم افزار های حسابداری بر اساس نیاز های خاصی تولید می شود و کاربرد های متنوع و متفاونی با یکدیگر دارند.

بخشی از نرم افزار های حسابداری، برای حسابداری پایه هستند. یعنی کارهای معمولی. مثلا مدیریت حساب های بانکی. بررسی ضمانت نامه های بانکی برای پروژه های مختلف. سر رسید چک هایی که به فروشندگان کالا و خدمات داده شده است. دریافت مبالغ صورت وضعیت از کارفرما های دولتی و خصوصی و مدیریت دارایی های ثابت و بررسی اسناد دریافتنی و پرداختنی. این ها در واقع هسته یک سیستم حسابداری را تشکیل می دهد که نیاز مدیریت مالی را تامین می کند.

نرم افزار های حسابداری

بخشی از نرم افزار های حسابداری، پروژه محور (PROJECT BASED ACCOUNTING) تعریف و طراحی می شود. یعنی شما بر اساس پروژه ای که در یک صنعت خاص در یک مکان و زمان خاص دارید، نرم افزار خاصی طراحی  یا خریداری می کنید تا آن نیاز خاص را بر طرف کند. این نرم افزار ها تلاش می کند تا سود شما در پروژه خاص بهتر رصد و افزایش یابد و از هدر رفتن منابع انسانی و کالایی، جلوگیری شود. حداکثر سازی سودآوری هم در مدیریت منابع انسانی هم در نظارت بر حسن اجرای  تعهدات پیمانکار در مقابل مشتری (شامل کارفرما) صورت می گیرد.

در نرم افزار های حسابداری پروژه محور، تلاش می کند تا هزینه های پروژه در حال و اینده بررسی و همه هزینه ها از نظر مدیریت پروژه محاسبه می شود تا در بهبود تصمیم گیری مدیران میانی و ارشد موثر باشد.

برخی از نرم افزار های حسابداری تنها به منظور مدیریت تنخواه صورت می گیرد. این نوع نرم افزار ها، فقط به منظور مدیریت تن خواه و بررسی جریان نقدینگی تخصیصی به واحد های مختلف عملیاتی و اداری در نقاط مختلف طراحی می شود و تلاش می کند تا روند پیشرفت طرح های توسعه ای و هزینه های آن ها را بررسی کند. این نوع نوع نرم افزار ها هم در سازمان های دولتی و خصوصی و شرکت ها کاربرد دارد.

برخی از نرم افزار های حسابداری به منظور مدیریت موجودی طراحی می شود تا به شرکت ها کمک کند تا سطوح موجودی صحیح را برای به  حداکثر رساندن سود و کاهش اتلاف هزینه و کاهش استهلاک و افزایش  ضرر و زیان، تحت نظر قرار بگیرند.

سیستم های حسابداری

یکی از متداول ترین سیستم های حسابداری، مدیریت فاکتور و صدور صورتحساب است که از مغازه های کوچک تا شرکت های چند ملیتی به این سیستم نیاز مبرم دارند. برای بررسی پرداخت های مشتری به صورت اتوماتیک و کاهش خطای منابع انسانی، این سیستم های مدیریت فاکتور از انبار تا مغازه، قابل استفاده خواهد بود. نرم افزار های پر طرفدار که طیف متنوعی از صنایع را در بر می گیرد.

نرم افزار بودجه بندی و پیش بینی از دیگر نرم افزار های حسابداری است که کاربرد بسیار دارد. پیش بینی هزینه ها، چشم انداز خوبی را در اختیار مدیریت ارشد می دهد تا فاصله خود با VISION/MISSION را بهتر ردیابی کند. این سیستم ها به طور معمول در کسب و کار هایی مورد استفاده قرار می گیرد که پیش بینی های مختلف را با بودجه ادغام می کنند تا در تصمیم گیری های چند متغیره، دیتا محور باشند.

نرم افزار های حسابداری دارایی ثابت

برخی دیگر از نرم افزار های حسابداری، دارایی ثابت را بررسی می کند. این نوع از سیستم های حسابداری، دارایی های ثایت را با ارائه یک پایگاه دیتا مرکزی از دارایی از زمان ورود و خروج گرفته تا تاریخچه حسابداری و استهلاک و امثالهم کنترل می کنند که در شرکت های سهامی عام، کاربرد زیادی دارد.

نرم افزار های حسابداری مدیریت حقوق و دستمزد هم متداول ترین نرم افزار ها هستند که فیش  حقوق صادر می کنند. پرداخت مالیات های دارایی  ماهانه و ارزش افزوده فصلی و حق بیمه پرسنل و بررسی ماموریت و مزایای منابع انسانی از جمله مسئولیت های این نرم افزار ها به شمار می روند.

چه نرم افزار حسابداری مناسب شرکت ما است؟

شما یا شرکت و کسب و کار کوچک و متوسط (sme) هستید یا شرکت های بزرگ که نیاز به برنامه ریزی منابع انسانی (ERP) و کنترل مالی جامع دارید و معمولا نرم افزار های ORACLE یا SAP‌ مناسب خواهد بود. در هر حال، فهم دقیق از نیازهای سازمانی و انتظارات ثابت و متغیر، در انتخاب یک نرم افزار حسابداری مطلوب تاثیر گذار است.

نرم افزار حسابداری برای شرکت

آنچه باید در انتخاب نرم افزار حسابداری بدانید

  • اندازه سازمان شما در خرید نرم افزار مهم است.
  • فرهنگ مشاوره در خرید نرم افزار و فناوری اطلاعات را رعایت کنید.
  • خرید نرم افزار حسابداری یعنی دید بهتر و شفاف در هزینه ها به منظور تسریع وتسهیل تصمیم گیری با گزارش های به موقع.
  • پیش از خرید نرم افزار حسابداری، نیاز های خود را مشخص کنید تا مشخص شود کدام نرم افزار متناسب کدام نیاز است تا ماژول مورد نظر انتخاب شود و از پرداخت هزینه های اضافی خودداری گردد.
  • نرخ رشد کسب و کار خود را در نظر بگیرید و دامنه مشتریان و حد بزرگ شدن شرکت را بدانید تا مرتب نیاز به روز رسانی نرم افزار و پرداخت هزینه های پیش بینی نشده طراحی و به روز رسانی نشوید.
  • از مجموعه ای که نسبت به خرید نرم افزار اقدام می کنید، خدمات پشتیبانی تکنیکی مشخص دریافت کنید.
  • استعلام قیمتی از شرکت های دارای محوز از شورای عالی انفورماتیک را فراموش نکنید.
  • نرم افزار های حسابداری در قالب پردازش ابری (CLOUD COMPUTING) و هوش مصنوعی (ARTIFICIAL INTELLIGENCE)  روز به روز کاربرد بیش تری پیدا می کنند و در هزینه ها صرفه  جویی و تسریع عملکرد ها را در اختیار مدیران مالی قرار می دهند.
  • نرم افزار حسابداری خوب باید گزارش و تجزیه و تحلیل خوبی تولید کند و به شما در تحلیل یاری رساند.
  • نرم افزار حسابداری خوب باید گرافیک خوب داشته باشد تا شما در کار مداوم خسته نشوید.
  • نرم افزار حسابداری باید با اتوماسیون شما همراه شود. انواع و اقسام خروجی ها تولید و با نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی (HRM) ، مدیریت روابط مشتری (CRM) و امثالهم همراستا شود.
  • قابلیت به روز رسانی آسان داشته باشد و باگ ها شناسایی و قابل رفع باشد.
  • قابلیت سفارشی سازی نرم افزار بسیار مهم است و باید با نیاز های شما هم گام سازی شود.
  • قابلیت اتصال به نرم افزار ها و سخت افزار های مورد نظر شما را داشته باشد.
  • قابلیت اتصال به زیر سیستم های مختلف مالی و اداری را داشته باشد.
  • قابل بسط و گسترش بوده و بتوان ماژوال های مختلف را روی آن نصب کرد.
  • امنیت بالا داشته و قابل هک شدن آن ضعیف باشد و مطابق با استانداردهای امنیت شبکه.
  • قابل اجرا شدن در پلتفرم های مختلف باشد.
  • روی پردازش ابری مشکل نداشته باشد.
  • چند کاربره باشد تا با تعیین سطح دسترسی، کاربران بتوانند به آن وصل شده و اطلاعات اضافه و گزارش گیری کنند.
  • امکان دسترسی به حسابداران خرد و ارشد بدهد.
  • داشبورد جامع و همه کاره داشته باشد تا دسترسی لحظه ای به اطلاعات امکان پذیر باشد.
  • حسابداری تحت وب را برای شما آسان کند.

ارائه خدمات حسابداري

شرکت حسابداری

لیست انواع نرم افزار های حسابداری ایران

ابرستان

تولید: شرکت مهندسی مشاور عصر فن آوری دانش

  • نرم افزاری برای بررسی حساب و کتاب از چک و خزانه گرفته تا دریافت و پرداخت و انبار و گزارش بیمه و دارایی.

نرم افزار حسابداری تحت وب محاسب ۲۴

محاسب ۲۴ یک نرم افزار حسابداری آنلاین رایگان  است که برای شرکت های کوچک و متوسط مناسب است. از ویژگی خاص نرم افزار حسابداری تحت وب ،  رایگان بودن محاسب ۲۴ است.  این نرم افزار حسابداری به سفارش موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره تولید شده و شما با عقد قرارداد با این موسسه حسابداری دیگر احتیاجی به خرید نرم افزار حسابداری و پرداخت هزینه های آن ندارید و از نرم افزار رایگان محاسب ۲۴ بهره مند خواهید شد.

محض

تولید: شرکت شبیهسازان منطق

  • این نرم افزار حسابداری محض، ویژه کسب و کارهای سنتی است که امنیت خوبی دارد.

تاویرا

تولید: گروه تاویزا

  • این نرم افزار حسابداری برای کارگاه های تولیدی مناسب بوده و از مدیریت چک تا کنترل هزینه ودریافت و پرداخت را به آسانی انجام میدهد و پشتیانی رایگان دارد.

حتما بخوانید : نقدی بر خدمات پشتیبانی و پس از فروش همکاران سیستم

هلو

تولید: شرکت طرفه نگار

  • فرداد یک نرم افزار شرکتی است که در اصناف مختلف همچون تولیدی ، خدماتی، بازرگانی و پیمانکاری نرم افزاری یکپارچه عرضه می کند.

 اصناف

تولید کننده: شرکت سازه حساب

  • نرم افزار تخصصی و ویژه اصناف بوده و ارزان است.

شایگان سیستم

تولید کننده: شایگان سیستم

  • نرم افزاری برای مدیریت کلیه عملیات حسابداری و انبارداری و خزانه داری که امکان گزارش گیری متنوع دارد.

کاوش

تولید: شرکت کاوش افزار فردا

  • پاسخ گویی به نیازهای مدیریت مالی مبتنی بر استاندارد های اداره دارایی و بیمه و رابط کاربری آسان.

رایگان فکر

تولید: گروه نرم افزاری فکر

  • پاسخ گویی به نیاز های خرده فروشان و عمده فروشان و مراکز پخش مویرگی و عملیات بازاریابی.

نرم افزار erp آرین سیستم

تولید: شرکت داده پردازی آرین سیستم

  • شرکت آرین سیستم تولید کننده نرم افزار erp است که از سال ۱۳۸۹ محصول ArianERP خود را در صنایع مختلف به بازار ارائه داده است.

نرم افزار جامع حسابداری سود آور

تولید: شرکت فناوری نیکراد

  • سیستم جامع مالی و تجاری تحت WINDOWS که برای استارت آپ ها و کسب و کار های کوچک مفید است.

حسابداری ابری و تحت وب نیکراد

تولید: فناوری نیکراد

  • مدلی جامع برای  اتوماسیون مالی و صنعتی با تکنولوژی تحت وب که فرآیند مدار و توسعه پذیر و مقیاس پذیر می باشد.

حسابداری ابری آمارسین

تولید: شرکت تحقیقات و توسعه داتیس

  • نرم افزار حسابداری ابری آمارسین امکان دسترسی به اطلاعات  را از راه دور فراهن کرده و فضای ابری، سرعت و یکپارچگی خدمات را افزایش می دهد.

 مالیران

تولید: شرکت طراح سیستم

  • در نرم افزار حسابداری مالیران، اسناد حسابداری دستی و منتج از عملیات سایر مدلهای موجود مثل انبار و فروش  و اموال و حقوق  انجام  می شود.

 مدیریت کسب و کار قطره

تولید: شرکت نرم افزاری قطره  ها

  • نرم افزار مدیریت کسب و کار قطره، امکانات مربوط به حسابداری خردو متوسط را در اختیار افراد آماتور قرار می دهد.

تکسان سیستم

تولید: شرک رایان گسترو پیشرو

  • کاربری آسان و مخصوص فروشگاه ها و تولیدی ها و کارگاه های کوچک و متوسط با سرعت بالا.

حساب یار نوین پرداز

تولید: شرکت نوین پرداز

  • ثبت سفارش و چاپ رسید انواع واقسام فعالیت های ویزیتوری و مارکتینگ را میتوان با آن انجام داد.

نرم افزار حسابداری مالی ملک

تولید: شرکت توسعه سیستم های کاربردی و حسابداری ملک

  • برای گزارش گیری دلخواه با قابلیت تعیین سطح دسترسی  برای کاربران در محیط  USER  FRIENDLY

 پاتریس

تولید: شرکت نرم افزار حسابداری پاتریس

  • برای انبار داری  و حسابداری عمومی می توان از این نرم افزار بهره  برد که بخش های تخصصی پخش  و تولید و حقوق و دستمزد را می توان با آن مدیریت کرد.

 حسابداری چند سطحی افرا

تولید:  شرکت افراد سیستم میهن

  • این نرم افزار دارای سطوح مختلف گزارش گیری است.

نرم افزار حسابداری و مدیریت کسب و کار حساب فا

تولید: سیستم های رایانه ای فراگیر

  • نرم افزار حسابداری آنلاین در فضای ابری و تحت  وب که امکان دسترسی  به آن در  هر زمان و مکان وجود دارد.

فهرستی از برترین نرم افزار های حسابداری جهان

فهرستی از برترین نرم افزار های حسابداری جهان

پایتخت حسابداری و حسابرسی  دنیا را می توان لندن و نیویوک دانست. نرم افزار هایی که در این شهر ها توسط غول های مدیریت مالی و حسابداری جهان استفاده می شود، حتما کارکردهای عالی داشته و کیفیت آن فوق العاده است.

FRESH BOOKS  یکی از ان هاست که هر ساله در فهرست برترین نرم افزار حسابداری جهان قرار می گیرد. برنده سال ۲۰۱۷ میلادی و در  فضای ابری کار می کند.  SAGE 50 CLOUD که هم چون فرش بوک، امتیاز بالایی از طرف  حسابداران خبره  دریافت کرده است. SAGE BUSINESS CLOUD ACCOUNTING برای استارت آپ ها یک نرم افزار حسابداری موثر  است.

علاوه بر این ها، QUICK BOOKS ONLINE  است که برای حسابداری کوچک و متوسط توصیه شده و در فهرست برترین نرم افزار های مدیریت مالی خرد است. نرم افزار TIPALTI برای پردازش پرداخت های بین المللی کاربرد دارد.  ZOHO BOOKS که برنده جایز سال  ۲۰۱۶ است، ACCOUNTING بصری برای استارت آن ها است که امیتاز خوبی در بین این سافت ور ها کسب  کرده است.

محیط SAP ERP نرم افزار حسابداری

(محیط  SAP ERP)

SAGE X3 نرم افزار حسابداری

(محیط  SAGE X3)

برای آشنایی با فهرست فصلی بهترین نرم افزار های حسابداری جهان بر اساس دیدگاه متخصصان، به  این لینک رجوع کنید. سایت پیشنهاد نرم افزار (SOFTWARE ADVIC) هم در این URL  همواره پیشنهاد های خوبی برای آماتور ها دارد.

گوگل بهترین ACCOUNTING SOFTWARE  ها را QUICK BOOKS, SAP ERP, MICROSFOT DYNAMIC GP, SAP BUSINESS, GNUCASH, SAGE X3, TURBO CASH و POSTBOOKS COMMON PLUS می داند.

تحصیل در رشته حسابداری و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در کلیه دانشگاه های نروژ به زبان انگلیسی رایگان است و برای تحصیل در این رشته ها در آمریکا به منظور دریافت فاند، داشتن GRE-TOEFL الزامی  است. حسابداری در فهرست ۱۰ رشته پول ساز در مقصدهای مهاجرتی دنیا مثل نیوزلند، استرالیا و کانادا است.

به نظر شما بهترین نرم افزار حسابداری ایران و جهان کدام است؟

 حسابداری اکانتینگ ACCOUNTING  دفتر داری مدیریت مالی

276 پاسخ ها
      • مبین
        مبین می گوید:

        از نظر من نرم افزار تکسان یکی از بهترین گزینه ها میتونه باشه در این سایت توضیح مختصری از این نرم افزار نوشته شده ولی من ۳ ساله از این نرم افزار استفاده میکنم و خیلی هم راضی هستم و خیلی روان و با امکانات بالایی هستش .

        پاسخ
        • منصف ترینم
          منصف ترینم می گوید:

          به یه نفر دیگه هم این پیشنهاد رو داده بودین اقای فروشگاه منصفی که اونجا هم من کامنت گذاشتم الکی نرم افزارتونو تبلیغ نکنین من تحقیق کردم اینطوری که شما میگین نیست مورد های بهتری هم هست !

          پاسخ
          • محمدی
            محمدی می گوید:

            سلام برای یک کارگاه کوچیک که فقط میخوایم فاکتور فروش صادر کنه و عملیات پرداخت و دریافت و عملیات چک فقط داشته باشه یعنی همون سطح پایه باشه.نرم افزار میم مناسبه؟
            قبلا محک داشتیم هم خیلی از نظر منو سخته و اصلا پشتیبانی خوبی نداره.
            میخوام آسون باشه و پشتیبانیشم خوب باشه
            با توجه به قیمتش شما پیشنهاد میدید؟ خوب هست؟
            با تشکر

          • ناشناس
            ناشناس می گوید:

            من نرم افزار حسابداری رهیافت که تحت وب و ویندوز هست رو پیشنهاد میدم چون سه زبانه هست ، برای کلیه شرکتها و اصناف و فروشگاهها مورد استفاده هست و دارای امنیت بالایی هست.

      • موسوی
        موسوی می گوید:

        سلام .پیشنهاد من یه عنوان کسی که عضوانجمن حسابداران خبره هستم نرم افزار حسابداری سپیدار هست. اگر تمایل داشتید با این شماره به جهت دموی رایگان سپیدار تماس بگیرید .شرکت سپیدان حساب ممتاز
        آقای موسوی

        پاسخ
        • صبا
          صبا می گوید:

          تک سطحی بودن سپیدار بزرگترین ضعفه این نرم افزاره فقط برای کارای کوچیک بدرد میخوره..یه کتابچه ضعف داره سپیدار

          پاسخ
          • محسن
            محسن می گوید:

            درسته بخاطر همین اصلا بدرد نمی خوره بیشتر شاید بدرد شرکتهای بسیار کوچک ۱۰ نفره بدرد بخوره علاوه بر اینکه سیستم گزارشگیری فیلتری داره که از نظر من افتضاحه

        • وحید
          وحید می گوید:

          سلام ، بنده مدیر مالی شرکتی هستم که سپیدار رو به عنوان برنامه حسابداری انتخاب کرده فقط ایراداش رو میگم که بدونین ۱ سیستمش بانکی نیس یعنی محدودیت ثبت برا تاریخ روز رو نداره یعنی کنترل صفر ! ۲ محدودیت دسترسی برا برخی حساب ها رو نداره یعنی همه میتونن حقوق شرکا و سود ها رو ببینن این یعنی سودتو پرسنل مالی هم میتونن بدونن ۳ قسمت تولیدش که معروف به سفارش کار هس در حد جلبک ابتداییه بعد از یک سال پیگیری بالاخره تونستن قیمت گذاری بر اساس واحد دوم رو کمی اصلاح کنن ولی بازم ایراد داره . ولی از خیلی نرم افزارها بهتره اما به خاطر دو ایراد اولش ارزش نداره . من معمولا نرم افزاری رو تخرب نمیکنم ولی چون این شرکت این مسائل ابتدایی رو بعد از حتی چندین بار تذکر و درخواست کتبی اصلاح نکرده به نظرم بهتره همه بدونن!

          پاسخ
      • moghadam
        moghadam می گوید:

        سلام وقت بخیر، پیشنهاد میکنم نرم افزار حسابداری بررسی کنید. یه نرم افزار جدید که امکانات ویژه و قابل توجهی داره.

        پاسخ
          • حمید
            حمید می گوید:

            خودتون بد بخت نکنید تیپ یکی از پر باگ ترین نرم افزار های تاریخ بشریت از صدر کوچ آریایی ها به این خاک بود که الان مابخاطرش سه ماهه دنبال یک نرم افزار بهتره که میخواهیم عوض کنیم !!

        • علی عظیمی
          علی عظیمی می گوید:

          به خدا غیر از تراز سامانه جیزی نخرید
          در هر سطحی بخواید نرم افزار داره
          ضرر نداره
          دموی نرم افزار رو حتما ببینید لطفااااا

          پاسخ
      • مدیر مالی
        مدیر مالی می گوید:

        نرم افزار آرین سیستم یک نرم افزار بسیار افتضاح با کاربری بسیار بد است.به طوری که کاربر هنگام مواجهه با نرم افزار گویی با جنگل مواجه شده است.همه چیز در هم بر هم و بهم ریخته است و پایه علمی ندارد و در گزارشات به طور مداوم با اطلاعات اشتباه مواجه میشوی.

        پاسخ
      • محاسبان
        محاسبان می گوید:

        دوستانی که از این نرم افزار استفاده کردن ممنون میشم لیلی رو راهنمایی کنین و تجربیاتشون رو با ما درمیون بذارن

        پاسخ
  1. محسن
    محسن می گوید:

    بابا خواهشن الکی تبلیغ نکنید چرا دروغ تحویل ملت میدید . کی گفته اصناف بهترین نرم افزار حسابداری اتفاقا یکی از به درد نخورترین نرم افزارهای موجود در بازار محسوب میشه که فکر نکنم ۱ درصد هم از استفاده نمیشه

    پاسخ
    • محاسبان
      محاسبان می گوید:

      سلام محسن عزیز
      ممنون که تجربیاتتون رو با ما اشتراک گذاشتین
      این یه محتوای جامع از همه نرم افزار ها بوده و قصد تبلیغ یک برند خاص رو نداشتیم
      باز اگر از باقی برند ها استفاده کردین و راضی نبودین لطفا در موردشون کامنت بذارین
      با تشکر

      پاسخ
      • ساسان مقیدی
        ساسان مقیدی می گوید:

        به نظر من توضیح بدن با چه نرم افزارهایی کار کردن
        از کدوما راضی هستن از کدوما نیستن
        اینکه صرفا میکن فلان برند خوبه بدون جزییات ادم شک میکنه اینا کارمندای همون شرکتن ک اومدن نطرشونو بذارن به زود نرم افزارشون بکنن مغز بقیه
        مگه میشه یه نرم افزار بدون نقص باشه و از هر جهت عالی باشه !
        پس لطفا اونایی که واقعا کار کردین نظر بدین
        نظراتی که کسایی که سردو گردم یه نرم افزارو چشیدن میدین مشخصه و برای بقیه هم مفیده

        پاسخ
        • مومنی
          مومنی می گوید:

          من به شخصه همیشه دنبال نرم افزاری بودم که اون نتونه منو مدیریت کنه و دست خودم اینقدر باز باشه که بتونم فرایند کار خودمو به راحتی داخلش تعریف کنم – منعطف بودن برام خیلی مهم بود – ما در زمینه کارتن سازی و ورق سازی فعالیت می کنیم و هیچ نرم افزار قوی که بتونه نسبت به نوع فرایندمون بهمون کمک کنه نبود تا اینکه نرم افزار سایان و که برای شرکت هوشکارپردازه پیدا کردیم- این سیستم کاملا منعطفه و برای همه کسب و کارها مناسبه مخصوصا تولیدی و صنعتی- چون کار خودم تولیدی این سیستم و حتما پیشنهاد میدم- ۱- کاملا میتونم هر چیزیو از فرمول های مختلف تولید تا گزارشات خاص و داره ازش داشته باشم – بی نهایت میتونم دیتابیس تعریف کنم و چیزی که برام خیلی جذابه اینه که بدون اینکه از یه دیتابیسی خارج بشم میتون با اون یکی هم همزمان کار کنم- قابلیت های زیادی داره ولی کاربریش خیلی راحته- حتما به همه دوستانی که یه نرم افزاری که حسابداری چند لایه نا محدود می خوان و از همه مهمتر کار تخصصی انجام میدن و مثل من انعطاف نرم افزار براشون مهمه پیشنهاد میدم سری به وبسایتشون بزنین و استفاده کنید-
          من که اون شخصیو که نرم افزارو بهم معرفی کرده دعا می کنم چون حداقل یه سرمایه گزاری خوبی کردم- امیدوارم شما هم استفاده کنیدو یه دعاییم برای ما بکنید

          پاسخ
      • نرم افزار حسابداری
        نرم افزار حسابداری می گوید:

        نرم افزار حسابداری میزانهم ویندوز هست هم تحت وب روان کار میکنه و برای ایجاد هر شرکت هزینه نمیگیره مثل شرکت های دیگه. هم برای پیمانکاری ساختمان استفاده کردم و هم بازرگانی

        پاسخ
      • مدیر مالی
        مدیر مالی می گوید:

        بدون حتی یه لحظه شک نرم افزار آرپا
        امکانات زیاد
        قیمت به صرفه.. خدمات عالی… حیف که رو برندینگش کار نمیکنن

        پاسخ
  2. Persia
    Persia می گوید:

    افرا سيستم ميهن يك نسخه كاربردي و رايگان ارائه كرده
    حسابداري ۴سطحي + انبار تعدادي + سيستم فروش
    نداشتن محدوديت و پشتيباني فني اونو تضمين كرده

    پاسخ
    • M4jiD
      M4jiD می گوید:

      درود.

      من به شخصه از همکاران سیستم راضی نیستم. البته نه اینکه نرم افزار بدی باشه، نه. ولی همچین رادست نیست.
      مثلا به نظر من با نرم افزارهای حسابداری بخاطر اینکه بیشتر با کیبورد کار میکنیم تا موس، باید کلید های میانبر یا همون HOTKEY مشخص شده و ساده ای داشته باشه. توی همکاران سیستم شما اگه بخواین با کیبورد یه فاکتور فروش جدید بیارین باید به تربیت کلیدهای ( ALT – 2 – + – 11 ) رو بزنین تا براتون یه فاکتور فروش جدید باز کنه.
      یا یه فاکتور دارین که بدهی داره. خود فاکتور رو آوردن، داستان خودش رو داره که باید بری توی فاکتور های فروش با کلید میانبر (ALT – 2 – 11 ) بعد توی صفحه ای که باز میشه اون بالا سمت چب یه کادر هستش که نوشته پیش فرضش ( فاکتور های اخیر ) هستش اون رو عوضش میکنی به ( همه فاکتور ها ) بعد توی همون صفحه پایین سمت راست یه دکمه ( بروز کردن ) هست که روش میزنی تا همه فاکتور ها رو برات لیست میکنه. اونجا میگردی دنبال فاکتوری که میخواستی. حالا فاکتور رو آوردی، میخوای تصفیه بزنی براش. همونجا که دکمه ای، چیزی نداره که روش کلیک کنی و بری توی صفحه دریاف و برداخت. واسه تصفیه یه داستان دیگه هستش که از قبلی هم طولانی تره :))

      از نکات مثبتش میشه به اون سرچ قدرتمندش اشاره کرد که هر جا که فکرش رو بکنی میاد کمکت میکنه.
      نصبش هم خیلی راحت و کم گیر هستش. مث هلو واست ادا در نمیاره.

      پاسخ
      • ناشناس
        ناشناس می گوید:

        اتفاقا دشت همکاران سیستم از ساده ترین نرم افزارهای بازار هستش ، برای خوب بودن یه نرم افزار اول باید سراغ بیس اون نرم افزار رفت که آیا مشکلی داره یا نه ، باید دید پشتیانی قدرتمندی دارند یا نه ، باید دید که چه امکاناتی را در اختیار شما قرار میده با چه قیمتی ، اگر خواسته باشید فقط بابت کلیدهای میابنر به یک نرم افزار رتبه بدی بنظرم نرم افزارهای زیادی هستند که تو این لیست نیستند مثلا نرم افزار حسابداری پژواک که از لحاظ امکانات بسیار عالی هستش . ” برای تسویه یه فاکتور احتیاج نیست این همه راه را بری اول اینکه خودش تسویه اتومات از آخرین فاکتور را داره ، بعد می تونید با یک سرچ ساده همه فاکتورهای تسویه نشده را لیست کنید ” .
        ( من یکی از مشکلات نرم افزار دشت را ساده بودنش بیان می کنم ، چون از بس با نرم افزارهای پیچیده و عجیب و غریب کار کردیم حالا که با دشت می خواهیم کار بکینم واسمون گیج کننده هست در صورتی که احتیاج به یافتن و سیرو سیاحت داخل نرم افزار نیست برای یافتن یه مورد خاص همه چیز دم دستتمون هستش . )

        پاسخ
      • ناشناس
        ناشناس می گوید:

        سلام نرم افزار نیکان برای کلیدهای میانبر فقط کافیه دوتا کلید رو فشار بدی پشتیبانی خوبی دارن و همه جوره برای حسابدار کار کردن باهلاش راحته من چند ساه دارم استفاده میکنم راضی ام

        پاسخ
        • مدیر مالی.
          مدیر مالی. می گوید:

          نرم افزار آرین سیستم بسیار افتضاح است.اطلاعات گزارش هایش اشتباه است.پایه علمی ندارد.بیشتر شبیه چرک نویس است تا نرم افزار.پشتیبان هاشون هم خیلی ضعیفن و اصلا تسلط ندارن.

          پاسخ
      • محمودی
        محمودی می گوید:

        منم موافقم. واقعا این چند وقته ما رو که بدبخت کردند. اصلا پاسخگو نیستند و برای من و همکارهای دیگرم، زنگ زدن و پیگیر شدن مشکلات مون شده یه موضوع زجرآور. خیلی خودشون رو تحویل میگیرند.

        پاسخ
  3. یسنا
    یسنا می گوید:

    سلام روزتون بخیر نرم افزاری به من معرفی کنید که توی لول ها یا سطح های مختلف مشخص بشه چه کالاهایی زیر مجموعه چه کالایی هستن و جمموع ارزش یا قیمت هر سطح رو هم مشخص کنه

    پاسخ
  4. رضا شباهنگ
    رضا شباهنگ می گوید:

    با سلام به دوستان و همکاران گرامی؛ نرم افزار حسابداری اصولا یک ابزار برای یک حسابدار است و فن و حرفه حسابدار اولویت بالاتری تا ابزار کار او دارد.
    من با توجه به بیشینه حسابداری که دارم برای همکاران خودم نرم افزار های زیر رو به ترتیب اولویت قرار می دهم:
    ۱-نرم افزار همکاران سیستم
    ۲- نرم افزار آرین سیستم
    ۳- نرم افزار فرداد
    ۴- نرم افزار شماران سیستم

    به امید و آرزوی ایرانی سربلند.

    رضا شباهنگ

    پاسخ
  5. سعید غزنوی
    سعید غزنوی می گوید:

    سلام. برای اصناف نرم افزار فروشگاهی طاها هم خوبه و امکانات زیاد با قیمت مناسب داره.

    پاسخ
  6. محمد
    محمد می گوید:

    نرم افزار حسابداری محک یک نرم افزار مناسب برای حسابداری هست که واقعآ به کار کزدن با آن راحته

    پاسخ
    • شبیر
      شبیر می گوید:

      بله محک خوبه ولی خیلی پشتیبانی خوبی نداره! خیلی استاتیکن! مثلا شما اگر تقاضای یه گزارش بنا به نیاز خودتون رو بکنبن اصلا این امکان رو به سهولت در اختیار قرار نمیدن و اگه هم براتون ایجاد کنن، پر از ایراده و از خرجی که کردین پشیمون میشین!!
      ولی در مجموع نرم افزار بدی نیست و امکاناتش بد نیست.

      پاسخ
  7. نوین
    نوین می گوید:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    برای انبارکالاها و فروشگاه های تابعه( ابزار فروشی ) آن چه نرم افزاری را پیشنهاد می کنید که کارایی ( و گروهبندی کالاها) و سرعت عمل بالا داشته باشد؟

    پاسخ
    • زهرا
      زهرا می گوید:

      نرم افزار حسابداری رهیافت آنلاین و با سرعت بالا امکان ثبت و گزارش گیری با استفاده از تبلت، موبایل ،کامپیوتر و …

      پاسخ
    • وحید
      وحید می گوید:

      سلام خدمت عزیزان. من نرم افزار حسابداری مکسوس رو پیشنهاد میدم. شرکت خیلی بزرگی نیستن ولی کارشون خیلی درسته. قیمت هاش خیلی خوبه در عین حال امکاناتش هم خیلی زیاد هست. همین امکانات تو نرم افزارهای دیگه بالای دومیلیون هست.

      پاسخ
    • فروشگاه منصفی
      فروشگاه منصفی می گوید:

      نرم افزار تکسان در حوزه فروشگاه خیلی عالی هستش و با قابلیت فروش سریع که داره سرعت عمل خیلی بالا میره و به تمامی دستگاه های فروش میتونه وصل بشه من که خیلی راضی هستم ازش

      پاسخ
      • منصف تر هستم
        منصف تر هستم می گوید:

        تبلیغ الکی نکن فروشگاه منصفی هیچم به درد نمیخوره
        من استفاده نکردم ولی پرس و جو کردن خیلی دندون گیر نبوده

        پاسخ
  8. نوین
    نوین می گوید:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    برای انبار کالاها و فروشگاه های تابعه آن ( ابزار فروشی ) چه برنامه ای را معرفی می کنید که کارایی و سرعت بالایی داشته باشد ؟
    با تشکر

    پاسخ
    • کوهبندی - مدیرمالی
      کوهبندی - مدیرمالی می گوید:

      سپیدار غلاوه بر کند بودن برای مشاغل کوچک کارآمد نیست هلو برای این مشاغل پیشنهاد بهتریه واقعا ساده تر و کارآمده و هر کسی سریع میتونه فرا بگیره

      پاسخ
    • Ali sadeghi
      Ali sadeghi می گوید:

      سلام خسته نباشید
      من‌ در شرف تاسیس یک شرکت حسابداری هستم در استان کرمان
      نیاز به ایده و راهنمایی برای شروع دارم لطفا در صورت امکان همکاری کنین

      پاسخ
  9. احمد
    احمد می گوید:

    سلام وقت بخیر
    به نظر من که چندین سال هست دارم با نرم افزار کار می کنم ، در خصوص نرم افزار حسابداری شرکتی ، در صورتی که شرکت کوچک محصوب میشه ،میتونید از نرم افزار تک سطحی سپیدار و اگر شرکت متوسط یا بزرگ هست از همکاران سیستم یا قیمت مناسب تر مثل سانیران استفاده کنید که ۱۰ سطح شناور داره.

    پاسخ
  10. فخر
    فخر می گوید:

    با سلام و احترام
    ضمن تبریک سال نو به دست اندرکاران این سایت و استفاده کنندگان از آن و سپاس از به اشتراک گذاشتن تجاربتان، خواهشمندم در صورت امکان نرم افزاری جهت شرکت در شرف تاسیس ارزیابی خسارت معرفی فرمائید. با آرزوی بهترینها برای تمام هموطنان

    پاسخ
    • جوادیان
      جوادیان می گوید:

      نرم افزار حسابداری رهیافت در تمامی زیر سیستم ها با تخصص کار کرده است با مراجعه به سایت www درخوواست دمو بدید و مشاهده بفرمایید

      پاسخ
  11. لاری
    لاری می گوید:

    با عرض سلام وادب
    اگر امکان داشته باشد در زمینه موسسات خدماتی نرم افزار حسابداری مناسبی را معرفی کنید و چنانچه بتوان از مشورت
    شخص خاصی در این زمینه بحره مند شد ،لطفا معرفی کنید.
    با تشکر از محبت شما

    پاسخ
      • محمدی
        محمدی می گوید:

        نرم افزار حسابداری جمع نسخه پیشرفته داره ۵ کاربره هست قیمت ش ارزون و کامل همه موارد گذاشته خیلی سرعتش خوبه من که ازش راضی هستم

        پاسخ
  12. مجید
    مجید می گوید:

    سلام،
    به نظر من بهترين نرم افزار اينه که متناسب با پولی که می دهید خدمت دريافت کنيد.
    جديدا با نرم افزار حسابداری آنلاين ابرستان آشنا شدم ، واقعا باورم نمی شه اين همه امکانات و سرويس خوب را فقط با ماهی ۳۵ هزار تومان بشه دريافت کرد.
    از نکته های جالب اين نرم افزار هوشمندی آن در ثبت اسناد افتتاحيه و اختتامیه و همچنين محاسبه بهای تمام شده است.
    در ضمن استفاده از نسخه رايگان ابرستان نيز برای همه امکان پذير است.
    لينک دسترسی آن را برايتان قرار می دهم

    پاسخ
    • شهروز
      شهروز می گوید:

      سلام
      واقعا افتضاحه . پول دور ریختنه. اگر میخواید هزینه کنید یه چیزی بگیرید که به کارتون بیاد.هم قیمت این نرم افزار چیز های بهتر میشه گرفت.

      پاسخ
  13. محولاتی
    محولاتی می گوید:

    سلام استفاده کردم از راهنمایی های شما
    من دنبال یک نرم افزار حسابداری خدماتی برای یک باشگاه کوهنوردی با بیش از ۵ هزار عضو هستم و در حال حاضر با نرم افزار سفارشی توسط یکی از دوستان کار می کنم که متاسفانه نیاز من را برطرف نمی کند و نرم افزار های موجود بیشتر تجاری هستند تا خدماتی لطفا اگر نرم افزار خاص خدماتی که مالی هم در آن دیده شده در نظر دارید به من معرفی کنید

    پاسخ
    • رضا
      رضا می گوید:

      می تونید از نرم افزار حسابداری فرداد و یا شماران سیستم استفاده کنید که مورد نیاز شما خواهد بود.

      پاسخ
    • gholipoor
      gholipoor می گوید:

      سلام،عصرتون بخیر..ما یه شرکت تولید نرم افزارحسابداری،مالی و فروشگاهی و اپلیکیشن هستیم.نیاز شما در چه زمینه ایی تامین نشده؟لطفا راجع بهش بیشتر توضیح میدین و اینکه اگر مایل باشین یکسری پیشنهاد میتونم خدمتتون ارائه کنم در راستای تسهیل کارتون و پیشرفته تر بودنتون نسبت به سایر باشگاه ها.در صورت تمایل میتونید با بنده تماس بگیرید

      پاسخ
    • gholipoor
      gholipoor می گوید:

      سلام،عصرتون بخیر…بعد خوندن نوشته هاتون احساس کردم مجموعه ما میتونه به شما کمک کنه از این جهت که ما یه شرکت تولید نرم افزار حسابداری،مالی و فروشگاهی و اپلیکیشن هستیم و میتونیم ایده هایی در راستای تسهیل کارتون و پیشرفته تر شدنتون نسبت به سایر باشگاه ها بدیم وراجع به خدماتم که فرمودید میتونیم کمکتون کنیم، نرم افزاری تولید کردیم که حسابداری خدماتی هست.اگر تمایل داشته باشین میتونید با بنده تماس بگیرید

      پاسخ
    • gholipoor
      gholipoor می گوید:

      سلام عصرتون بخیر…بعد از خوندن نوشته هاتون احساس کردم مجموعه ما میتونه به شما کمک کنه از این جهت که ما یه شرکت تولید نرم افزار حسابداری،مالی و فروشگاهی و اپلیکیشن هستیم و میتونیم ایده هایی در راستای تسهیل کارتون و پیشرفته ترشدنتون نسبت به سایر باشگاه ها بدیم و راجع به خدماتم که فرمودید میتو نیم کمکتون کنیم،نرم افزاری تولید کردیم که حسابداری خدماتی هست.اگر تمایل داشته باشین میتونین با بنده تماس بگیرید تا از مشکلاتتون رهایی پیدا کنیدو نیازتون برطرف شه.

      پاسخ
  14. محمد رضا نیاز مند مشتاق
    محمد رضا نیاز مند مشتاق می گوید:

    باسلام من محمد رضا نیاز مند مشتاق می باشم وبیش از ۱۵سال با حساب داری هلو کار کرده حالبه علت پیری از کار کردن منصرف شدم وقصد فروش دارم ورژن ۳۱ خواهش مندم کمک کنید

    پاسخ
  15. اصفهان
    اصفهان می گوید:

    با سلام نرم افزار حسابداری مشابه همکاران سیستم به نحوی که بتوان با پرداخت مبلغ ماهیانه از امکانات آن استفاده کرد وجود دارد؟
    آیا کسی اطلاع داره دیگر کشورهای فارسی زبان مثل تاجیکستان از چه نرم افزار حسابداری استفاده می کنند؟
    با تشکر

    پاسخ
    • احمد
      احمد می گوید:

      سلام
      به نظرم می توانید از راهکاران ابری همکاران سیستم استفاده کنید. هم سیستم همکارانه و هم مبتنی بر حق اشتراک. شرکت بزرگی مثل همکاران سیستم هم آدم رو از امنیت، پشتیبانی و دسترسی خوب مطمئن می کنه

      پاسخ
      • مدیر مالی
        مدیر مالی می گوید:

        موافق نیستم… هزینه های زیاد نرم افزار، روال پشتیبانی طولانی، هزینه های زیاد پشتیبانی، وابستگی ۱۰۰ درصدی شما به یک شرکت دیگه، ریسک در دسترس بودن اطلاعات شما جزو نقاط ضعف این سیستمه

        پاسخ
        • farzaneh
          farzaneh می گوید:

          سلام نرم افزارارمون عالیه
          پشتیبانی وبا قیمت کاملا باور نکردنی عدم وابستگی ودر دسترس نبودن اطلاعات از ویژگی های نرم افزار آرمون است

          پاسخ
    • حسابدار
      حسابدار می گوید:

      سلام من با خیلی نرم افزار ها کار کردم و همکاران سیستم خیلی گنگ نامفهمومه و اینکه برای گزارش گیری مدادم باید با پشتیبانیشون در ارتباط بود ولی حدود یک ساله از نرم افزار راهبران سیستم استفاده میکنم که خیلی جامعه و کار کردن باهاش اسونتره

      پاسخ
  16. علی
    علی می گوید:

    سلام به نظر من نرم افزار که در سیستمهای مالی استفاده می شود با توجه به اینکه تنوع فرایند در هرشرکتی فرق می کند باید حتما فرایند زیادی داشته باشد بطور مثال فاکتور فروش باید قبل از خروج محصول از انبار باشد یا بعد از یا اول دستور خروج بخورد بعد خروج و بعد فاکتور بعد مساعل حسابداری بصورت کلی فرایند محور باشد

    پاسخ
  17. کیارش
    کیارش می گوید:

    سلام
    آقا تورو خدا این هلو رو نخرید !!!! خیلی مشکلات اساسی داره. اصلا سرفصل هاش بر اساس اصول حسابداری طراحی نشده.کجای حسابداری گفته حسابهای دریافتنی و پرداختنی تو یک سرفصله؟!!!!!!!!!!!! متاسفانه نقش حسابدارو هم کلا برده زیر سوال. برای این که بتونه به هر کسی با هر سلیقه ای بفروشه یکسری قواعد نامتعارف توش گذاشته که کل فلسفه حسابداریو هم نابود کرده. نرم افزار حسابداری که اصولش بر مبنای قواعد و دستورالعمل های حسابداری اگر خواستید بگیرید همکاران سیستم واقعا بی نظیره، برهان سیستم و یا سانیران هم با توجه به قیمتشون خیلی عالین.

    پاسخ
    • حلاوت
      حلاوت می گوید:

      معلومه حسابدار خبره ای هستین حتما راهبران سیستم رو هم امتحان کنید و نظرتون رو اینجا بنویسید چون خودم استفاده میکنم وفوق العاده راضیم
      شمام استفاده کنید وبگین کدوم بهتره

      پاسخ
    • کوهبندی
      کوهبندی می گوید:

      سلام
      قبول دارم هلو سرفصل هاش مشکلاتی داره اما اینطوریم که شما میگید نیست من ۵ سال کار کردم دست حسابدار کاملا بازه شما میتونید از سرفصل های خودتون استفاده کنین و خوبیش اینه که همه مشاغل رو شامل میشه و حسابداری باهاش فوق العاده راحنه بر غکس سپیدار که مدام محتاج پشتیبانه

      پاسخ
  18. حساب نگاه
    حساب نگاه می گوید:

    با سلام و با تشکر از شما

    یه سوال داشتم، شما میدونید کدوم شرکت هست که نرم افزار حسابداری رو به صورت رایگان به شرکتهای خدمات مالی برای استفاده میده؟

    من یه شرکت خدمات مالی دارم که از سپیدان. استفاده می کنم.
    میگن یه شرکت نرم افزاری هست که از سپیدا هم بهتره و کل نرم افزار شون رو رایگان میدهند به همکارهای خدمات مالی .

    هرکس می‌دونه به ماهم بگه ممنونم.

    پاسخ
    • هادی
      هادی می گوید:

      سلام بله درسته جهت اطلاع بیشتر در این زمینه مشخصات و شماره تماس شرکت رو به این ایمیل ارسال کنید

      پاسخ
    • زهرا
      زهرا می گوید:

      سلام خسته نباشید به شما همکار عزیز تماس بگیرین با شرکت افرا سیستم میهن یه نسخه رایگان داره از سپیدار و غیره خیلی بهتر حسابداری ۴ سطحی+انبار تعدادی+سیستم فروش نداشتن محدودیت و پشتببانی فنی داره که خیلی خوب میتونید تجربش کنید من خودم و گروه حسابداراری که دارم داریم استفاده میکنیم که عالی امتحانش ضرری نداره

      پاسخ
      • NS
        NS می گوید:

        سلام
        همکاران سیستم راه دست نیست و
        به نظر من سیستم رایورز بهترین سیستم هست بخصوص طراحی گزارشات آن فوق العاده است و خستگی کار رو بدر میکنه سرچ داره و اذیت نمیکنه و پشتیبانی داره فقط کمی گرونه

        پاسخ
  19. ناشناس
    ناشناس می گوید:

    سلام
    خرید نرم افزار باید با توجه به حجم کاری مجموعه و اینکه میخواین فقط فروش و سود و زیان یک مجموعه رو محاسبه کنید و یا اینکه گزارشات مالی هم براتون مهمه متفاوته،با توجه به تجربه من برای فروشگاه های کوچک هلو ،محک ، و اصناف خوبه و برای شرکتها هم نرم افزار ایده آل سیستم و تدبیر مناسبه

    پاسخ
  20. ابوالفضل آقائی
    ابوالفضل آقائی می گوید:

    سلام دوستان پیشنهاد میکنم یه سری به سایت نرم افزار حسابداری رهیافت بزنید ؟

    اولین نرم افزار حسابداری در ایران هست که با یک سیستم ترکیبی با معماری و طراحی جدید تمامی مشاغل پوشش میده ….

    پاسخ
  21. ناشناس
    ناشناس می گوید:

    به قول انگلیسی ها هیچ ارزونی بی دلیل نیست . نرم افزار هلو از بی خود ترین و آشغال ترین نرم افزاریست تو عمر بیست و پنج ساله کاریم دیدم اصلا به اعداد و ارقام آن نمی توان اعتماد کرد پول تو هدر ندید.

    پاسخ
  22. محمد
    محمد می گوید:

    پیشنهاد می کنم نرم افزار ابری و آنلاین حسابداری لاندا را هم ببینید. به نظرمن خیلی خوب و کاربردی بخصوص برای شرکتهای کوچک هست.

    پاسخ
  23. آماتور
    آماتور می گوید:

    سلام من حسابدار نیستم اما پرداختی زیاد دارم و میخوام یه نرم افزار ساده اما کارآمد و مطمئن بهم معرفی کنید که بتونم توش سابقه پرداخت هامو داشته باشم و بهم نشون بده مثلا تو چه تاریخ هایی به شخص x چقدر پول دادم و بتونه برام جمع پرداختی هام رو حساب کنه و روی نمودار هم اطلاعات رو بهم نشون بده . خیلی ممنون میشم اگر به ایمیلم پاسخ رو بفرستید‌.

    پاسخ
  24. مصطفی آرانی
    مصطفی آرانی می گوید:

    دوستان برای سیستم های فروشگاهی سیستم مالی محک فوق العاده است و راحت تمام بخش های یک فروشگاه بزرگ و کوچک را ساپورت میکنه

    پاسخ
    • محسن
      محسن می گوید:

      سلام دوست عزیز
      سیستم فروشگاهی محک بسیار عالی ولی شاید برای خرده فروشی خوب باشه
      بنده ازش برای ۵ شعبه ام داشتم وقتی شما اطلاعات ورود ی تون بسیار زیاد باشد سیستم یکسره خطلا و بعدش هنگ می کنه
      جالب اینجا ست زماننی میای سود زیان گزارشگیری می کنی هر دفعه یک سود زیانی که بهت میده متفاوت بنده فیلم شو گرفتم برای شرکت ارسال کردم گفتم توی ۲ نوبت چرا سود متفاوت میده جالب اینجاست اپرااتو بهم میگو شما توی خارج زدند فاکتور باید یک صفر می گداشتید حالا بیا اینو توجیح کن این حرف یعنی چه.
      بنده میگم نرم افزار حسابداری محک بی نهایت مشکل دارد دوست داشتید بخرید

      پاسخ
  25. عل
    عل می گوید:

    نرم افزار مالی ایران حساب خیلی خوبه برای انبار داری و فروش خیلی کار باهاش ساده و راحته همچنین نرم افزار حسابداری نوین پرداز هم خیلی خوبه البته بستگی داره برای چه کاری میخواهید چون برای اصناف مختلف نرم افزار های حسابداری مختلفی هست

    پاسخ
  26. ندا
    ندا می گوید:

    سلام
    برای حسابداری پروژه ساختمان سازی چه نرم افزاری رو پیشنهاد می کنید؟
    پروژه در حد چند ساختمان پنج طبقه
    البته خودم در نرم افزار ممیز رو پیدا کردم که تخصصی درباره پروژه های ساختمان سازی هست و به نظرم کار کردن باهاش راحت باشه
    لطفا دوستانی که اطلاعات دارن راهنمایی کنن
    ممنون

    پاسخ
    • سمیرا
      سمیرا می گوید:

      اتوماسیون ساختمان تراز نگار که برای مشتریان پنل اس ام اس رو هم دارند
      دیدگاه شما در انتظار تایید است.

      پاسخ
    • موسوی
      موسوی می گوید:

      سلام .پیشنهاد من یه عنوان کسی که عضوانجمن حسابداران خبره هستم نرم افزار حسابداری سپیدار هست. اگر تمایل داشتید با این شماره به جهت دموی رایگان سپیدار تماس بگیرید .شرکت سپیدان حساب ممتاز
      آقای موسوی

      پاسخ
  27. ندا
    ندا می گوید:

    سلام
    برای حسابداری امور مالی ساختمان سازی پروژه های مسکونی در حد ۵ طبقه چه نرم افزاری رو پیشنهاد می کنید؟
    دوستان کسی از نرم افزارهای ممیز و کاوش استفاده کرده؟ می تونید برای انتخاب راهنمایی کنید؟
    ممنون

    پاسخ
  28. Sama
    Sama می گوید:

    سلام من شرکت پخش زدم بتازگی. یه نرم افزار پیشنهاد بدید بهم که هم بتونم انبارگردانی داشته باشم هم لیست مشتری ها و گزارش سفارشات و مبالغ خرید و فروشم رو

    پاسخ
  29. قريشي
    قريشي می گوید:

    سلام ممنون از راهنمايي هاي مفيدتون
    من از سيستم رافع ۷ استفاده مي كنم كه تاحدودي مشكل من رو رفع كرده مي خواستم بدونم اگر بخوام از رافع ۸ استفاده كنم آيا از ديتاي رافع ۷ ميتوان در رافع ۸ نيز استفاده كرد

    پاسخ
  30. بهداد
    بهداد می گوید:

    پس چرا پالیز رو مطرح نکردین
    پالیز یکی از بهترین نرم افزار های حسابداری فروشگاهیه

    پاسخ
  31. سعید
    سعید می گوید:

    سلام. برای حسابداری پروژه ساختمانی بزرگ در حد ۶۰۰۰ متر زیر بنا که مربوط میشه به یک مرکز خرید پیشنهاد اهالی فن چیه؟ طوری کلیه حسابهای دریافت و پرداخت اعم از فاکتور های خرید. دست مزد و حقوق و… که بشه ورودی و خروجی مالی پروژه رو کنترل کرد. ممنون میشم پیشاپیش از راهنماییتون

    پاسخ
    • سمیرا
      سمیرا می گوید:

      سلام روز بخیر
      نرم افزار حسابداری تراز نگار که اتوماسیون ساختمان تراز نگا یکی از بهترینهاست

      پاسخ
  32. سعید
    سعید می گوید:

    سلام.یکبار دیگه تقاضای کمک رو تکرار میکنم شاید کسی خمس آگاهیش رو داد به ما. برای حسابداری پروژه ساختمانی بزرگ در حد ۶۰۰۰ متر زیر بنا که مربوط میشه به یک مرکز خرید پیشنهاد اهالی فن چیه؟ طوری کلیه حسابهای دریافت و پرداخت اعم از فاکتور های خرید. دست مزد و حقوق و… که بشه ورودی و خروجی مالی پروژه رو کنترل کرد. ممنون میشم پیشاپیش از راهنماییتون

    پاسخ
  33. *
    * می گوید:

    با سلام برای کلینیک ارتوپدی که حسابداری پیچیده ای هم نداره چه نرم افزاری رو پیشنهاد میدید؟

    پاسخ
  34. ملیحه موسی زاده
    ملیحه موسی زاده می گوید:

    سلام روزتون بخیر..تشکر از نظرهای خوب و کاربردی تون..من چند ساله دارم از نرم افزار ایلیا (بازرگانی) استفاده میکنم واقعا عالیه نسبت ب قیمت اش هم ک دیگ نگو,حرف نداره.. البته چیزی ک خیلی ب نظر من از همه نرم افزار ها نرم افزاری رو تو چشم تر میکنه,پشتیبانیشه ک ایلیا حرف نداره..

    پاسخ
  35. علی
    علی می گوید:

    هرموقع خوستید پولتون رو دور بریزید و برای ی حسابداری آشغال پول بدید
    حسابداری دقیق رو بخرید
    پشتیبانی افتضاح و واقعا بدرد نخور و بدون هیچ علم

    پاسخ
    • محمد
      محمد می گوید:

      سلام و وقت بخیر. به سفارش یکی از دوستان من میخواستم دقیق بخرم. میتونید ازتون بیشتر راهنمایی بگیرم؟

      پاسخ
  36. ناشناس
    ناشناس می گوید:

    سلام دوستان عزیز .لطفا کسی من رو راهنمایی کنه.من اگه برا شرکت تولیدی مثل پتروشیمی
    بخوام برنامه یاد بگیرم .کدوم برنامه رو برا شرکت تولیدی پتروشیمی تایید میکنید .ممنون میشم من رو راهنمایی کنید لطفا؟؟؟؟؟

    پاسخ
  37. صیادی
    صیادی می گوید:

    سلام
    وقت بخیر
    نرم افزار حسابداری همکاران سیستم داخل لیستتون نیست
    با توجه به قدمتی که این شرکت دارد و اکثر شرکتها از این نرم افزار استفاده میکنند.

    پاسخ
  38. علیرضا
    علیرضا می گوید:

    سلام
    لطفا نرم افزاری که مناسب صنف چاپ باشد را به بنده پیشنهاد بفرمائید.
    برای انبار داری و فروش و سود وزیان هم اگر یکپارچه باشد که عالی می شود.
    سپاس

    پاسخ
  39. سارا
    سارا می گوید:

    سلام
    من برای کانادا اقدام کردم ، دارم چندتا نرم افزار یاد میگیرم، میخوام یه نرم افزار حسابداری هم یاد بگیرم ، شما پیشنهادتون چیه؟

    پاسخ
  40. سارا
    سارا می گوید:

    سلام
    من برای کانادا اقدام کردم ، دارم چندتا نرم افزار یاد میگیرم، میخوام یه نرم افزار حسابداری هم یاد بگیرم ، شما پیشنهادتون چیه؟

    پاسخ
  41. مهدی
    مهدی می گوید:

    سلام من چندین ساله از نرم افزار حسابداری معین استفاده میکنم به جرات میتونم بگم از نظر کاربری و طراحی و امکانات بی نظیره و تنها نرم افزاریه که یک سال آموزش رایگان داره در ضمن اولین نرم افزار حسابداری هست که تمامی کالاهای مشاغل رو هم همراه با نرم افزار بهتون میده که کلی توی وقت و هزینه های شما صرفه جویی میشه حتما قبل از خرید هر نرم افزار دیگه ای نسخه آزمایشی نرم افزار حسابداری معین رو از سایتشون دانلود کنید متوجه منظور من می شوید لینک سایت نرم افزار حسابداری معین رو براتون میزارم.

    پاسخ
  42. ناشناس
    ناشناس می گوید:

    نرم افزار حسابداری کاوش فردا ،فقط برای یکسال که پشیتیبانی میکنه خوبه ،ولی متاسفانه برای پشتیبانی سالهای بعد نرخ خون باباشون را میگیرند ،من با چند نفری که استفاده کردن تماس گرفتم وهمه مثل من بعداز یکسال دیگه استفاده نکرده بودند .

    پاسخ
    • جعفری
      جعفری می گوید:

      من شرکت حسابداری/ حسابرسی دارم برای صنفهای مختلف مثل پیمانکاری، شرکت بازرگانی از نرم افزار کاوش تقریبا ۵ ساله دارم استفاده می کنم برای مبالغ پشتیبانی که پرسیدم دیدم کمتز ار نرخ نظام صنفی رایانه ای بود چون من هر نرم افزاری پیشنهاد بدم باید برای مدیر اون مجموعه توجیه بیارم و اینکه از یک چیزی که خوشم اومد اینکه اگر پشتیبانی تمدید نکنیم نرم افزارشون کار میکنه بدون مشکل الان تقریبا بعضی شرکتهای که من دارم کار حسابرسیشونو انجام میدم پشتیبانی تمدید کردن بعضیام نکردن و به عنوان یک مدیر مالی پیشنهاد میکنم نرم افزاری رو انتخاب کنید که بدون مشکل و خطا باشه چون واقعا هیچ کس مثل یک مدیر مالی نمیفهمه اختلاف حتی یک ریالی چقدر توی تخریب یک شرکت موثره

      پاسخ
  43. حسین
    حسین می گوید:

    سلام
    وقت بخیر

    بنده برای پخش لوازم جانبی موبایل که شامل خرید،فروش،ویزیتور و .. نیاز به نرم افزاری حسابداری با هزینه مناسب و کارکرد خوب هستم
    ممنون میشم از دوستان ک بنده رو راهنمایی کنند از چه برنامه ای استفاده کنم

    پاسخ
    • سمیرا
      سمیرا می گوید:

      بهتون نرم افزار ترازنگار رو پیشنهاد میدم امکانات و پشتیبانی بسیار عالی , نرم افزار خرید و فروششون بسیار آسان و دقیق هست و قیمت مناسبی دارند فقط اینکه برند نیستند

      پاسخ
    • سعید
      سعید می گوید:

      سلام و وقت بخیر ، من نرم افزار حسابداری طاها نوین رو پیشنهاد میدم. اول دموش رو ببینید و خودتون به این نتیجه برسید که چه نرم افزار خوبیه و بعد بخرید

      پاسخ
  44. سجاد
    سجاد می گوید:

    شرکت ما از نرم افزار حسابداری آرپا استفاده می کنه خیلی سرعت بالایی داره و گزارش گیری به صورت اختصاصی سفارشی شده و پشتیبانی بسیار خوبی داره. پیشنهاد می کنم.

    پاسخ
  45. محسنی
    محسنی می گوید:

    برای شرکتی نرم افزار حسابداری میزان رو پیشنهاد میدم ، امکانات کامل و قیمت مناسب و ایجاد شرکت نامحدود رایگان

    پاسخ
  46. بابک
    بابک می گوید:

    با سلام
    نرم افزار حسابداری آسان را یک ماه رایگان بدون محدودیت تمام با امکانات می تونید استفاده کنید
    حجم کم، دانلود سریع، نصب آسان، قیمت دائمی ارزان

    پاسخ
    • حسین
      حسین می گوید:

      برنامه چرتی هست از همه بدتر که محیط برنامه تحت داس و برای آپدیت برنامه هم شرکتش میگفت ارزش نداره آپدیتش کنید یدونه نو بخرید ما چند سال پشتبانی برنامه رو نگرفتیم چون نمیخواستیم بعد از چند سال هزینه آپدیت برنامه از خود برنامه گرون تر در میومد کلا برنامه رو انداختیم سطل آشغال یه برنامه دیگه خریدیم

      پاسخ
  47. رشیدی
    رشیدی می گوید:

    سلام ببخشید میتونید ب من راهنمایی بدید برای آزمایشگاه تشخیص طبی مون چخه نرم افزار حسابداری ای بگیرم؟

    پاسخ
  48. ناشناس
    ناشناس می گوید:

    با سلام
    نگارش رایگان نرم افزار حسابداری را دانلود کنید و بدون محدودیت زمانی استفاده نمایید.

    پاسخ
  49. زهرا
    زهرا می گوید:

    سلام.وقت به خیر
    آیا نرم افزاری که بودجه ریزی بر مبنای صفر رو در دنیا و ایران داشته باشه رو کسی سراغ داره؟

    پاسخ
    • علی اکبر
      علی اکبر می گوید:

      این نرم افزار ها همه قدیمی هستند و دیتا بیساشون به درد جاهایی که تراکنش زیاد دارند نمی خورند سرعتشون با افزایش تراکنش میاد پایین امکاناتشون هم خیلی کمه

      پاسخ
  50. سمیرا
    سمیرا می گوید:

    سلام. من حسابدار شرکت پیمانکار هستم، یک نرم افزار مالی خوب شرکتی تولیدی میخوام که بتونم باهاش تمام کارهای مالی اعم از انبار حقوق و دستمزد،بیمه دارایی صورت سود و زیان و …. رو انجام بدم و پشتیبانی کامل داشته باشه

    پاسخ
    • مهدی
      مهدی می گوید:

      سلام بنده خودمون از همکاران سیستم و راهکاران استفاده میکنم ولی خوب نیستش.از چند تا شرکتهای شهرمون که پرسیدم همه از پاساک راضی هستن
      و به از لحاظ قیمت هم مناسب هستش

      پاسخ
  51. جبارزاده
    جبارزاده می گوید:

    با عرض سلام
    برای مدیریت پروژه یک سامانه بزرگ که همزمان باهم همانند برنام دیوار و دیجی کالا کارایی دارد و قابلیت نصب (اپیلکیشن)دارد. چه برنامه حسابداری رو پیشنهاد میکنید؟

    پاسخ
  52. فروشگاه منصفی
    فروشگاه منصفی می گوید:

    خواهشا لطفا در رتبه بندی نرم افزار ها دقت کنید
    اقا من نرم افزار تکسان رو به مدت ۲ ساله خریدم و استفاده میکنم قبلا با نرم افزار سپیدار کار میکردیم ولی وقتی با امکانات نرم افزار تکسان اشنا شدم نظرم عوض شد مخصوصا این نرم افزار در قسمت فروش ما خیلی به دردمون میخوره و سرعت عملمون را بالات برده در اینجا از این نرم افزار توضیح خیلی مختصری داده ولی واقع نرم افزار پر امکانات و کاملی هستش من که استفاده میکنم و واقعا راضی .
    از سایتم مخوام که دپر رتبه بندی نرم افزار ها دقت کنن ودر مورد توضیحاتش توضیحات کامل رو اراعه بدن که حق نرم افزار ها خورده نشه
    با تشکر

    پاسخ
  53. Marjan
    Marjan می گوید:

    سلام ببخشید من دانشجوی حسابداری هستم میخوام با نرم افزارایی که تو کار لازم میشه اشنا بشم ولی تو سیستم خودم فقط Quick booksرو دارم و اطلاعاتی هم دربارش ندارم اگه باهاش کار کردین و میشناسین ممکنه برام توضیح بدین به کارم میاد یانه.

    پاسخ
  54. ناشناس
    ناشناس می گوید:

    بهترین نرم‌افزاری که تا به امروز به عنوان حسابدار باهاش کار کردم‌ نرم افزار حسابداری آریانا بوده
    حداقل میتونم‌ بگم جز بهترین هاست که اصلا شما بهش اشاره نکردید! شاید چون باهاش کار نکردید

    پاسخ
  55. فرناز
    فرناز می گوید:

    سلام میخواستم تجربه خودمو با شما به اشتراک بزارم. من خودم از نرم افزار حسابداری رهاورد استفاده می کنم که خیلی راضی هستم و تمام نیازهای حسابداری یه شرکت رو برآورده میکنه. با توجه به امکانات خوبی که داره مناسب شرکت ها، سازمان های بزرگ یا حتی فروشگاه و مغازه هست. تو سایتشون نسخه آزمایشی هم دارن برای کارائی نرم افزار و از نظر قیمتی خیلی مناسبه. اینم لینک سایت هم

    پاسخ
  56. محمد
    محمد می گوید:

    شرکت نامیرا یک نرم افزار erp به نام نیو ارائه داده که از همه ی اینا خیلی سره.
    تعداد سطوح حسابداری کاملا پویا
    پشتیبانی از انواع روش های حسابداری دائمی و ادواری
    قابلیت جسابداری پروژه ای و پیمانکاری
    ارائه انواع گزارشهای سود و زیان و بهای تمام شده
    نمودارها و داشبوردهای مالی و فروش و ….
    ثبت فرمول و قابلیت ثبت سند اتوماتیک برای سفارش و فاکتور و قبض و …
    مدیریت کامل خزانه
    و …..
    اینها همه یک درصد از قابلیت های این نرم افزار erp هم نمیشه.

    ضمنا وقتی میگی یه نرم افزار ERP هست، یعنی باید توانایی انجام صفر تا صد فعالیت های یک شرکت رو داشته باشه. بنابراین اگه شرکتی داره مالی رو با یه نرم افزار و مثلا پخش یا تولید یا خدمات یا منابع انسانی رو با یه نرم افزار دیگه انجام میده، پس کاملا واضحه که نرم افزارش ERP نیست.

    پاسخ
  57. آرمان
    آرمان می گوید:

    سلام
    من نرم افزارهای مالی مختلفی مانند تدبیر ، پیوست ، هلو ، رافع و جدیدا نرم افزار حسابداری ابری ابرستان را استفاده کردم. این آخریه با اینکه نسبت به قبلی ها جای کار بیشتری داره ولی خیلی خوبه. همانطوری که در مقاله هم اشاره کرده فکر کنم آینده از این نرم افزارها است. زیرا کارها را خیلی خیلی راحت کرده. نکته جالبه حسابداری تحت وب ابرستان برای من در چند چیز بود:
    ۱- شرکت و پشتیبانی آنها چند مورد را که کمبود در برنامه داشتم و به آنها گفتم در کمتر از ۲ هفته اضافه کردند
    ۲- قیمت آن و عدم نیاز به نصب و قفل و اینکه از هر جایی به برنامه دسترسی داری برام خیلی جالب بود.
    ۳- حذف دوره های مالی که در نرم افزارهای حسابداری سنتی جزو یکی از اصول آنها است.
    ۴-این امکان محاسبه بهای تمام شده اتوماتیک ابرستان را در هیچ نرم افزاری ندیدم.
    با توجه به اینکه کار با این نرم افزار رایگانه توصیه می کنم حتما برید و آن را ببینید.
    لینک سایت را برایتان می فرستم

    پاسخ
  58. حمید سلیمانی پور
    حمید سلیمانی پور می گوید:

    با سلام
    البته که دیدگاه نویسنده یا نویسندگان این مطلب در جای خود قابل بحث است ولی به عنوان پیشنهاد از خوانندگان محترم این مقاله میخواهم که نرم افزار حسابداری آنلاین کلیک به آدرس را هم بررسی بفرمایند چند نکته در مورد این نرم افزار اینکه آنلاین،تحت وب، ابری و شعبه پذیر است و میتوانید با کمک این نرم افزار فروشگاه آنلاین وردپرس و پرستاشاپ را به صورت یکپارچه به آن متصل کنید. پیشنهاد میکنم حتما از وب سایت این مجموعه بازدید کنید. با تشکر

    پاسخ
  59. روشنا
    روشنا می گوید:

    با سلام
    اومدم اینجا تا نظرات رو بخونم و بیشتر موارد و مشکلات سیستم ها رو ببینم و خوشحال میشم منم بتونم نظراتمو در اختیارتون بزارم بلکه مثبت واقع شه.
    اول اینکه به نظر من اینکه بگی این نرم افزار بده یا خوبه یکم ناشیانه ست اول باید بدونید نرم افزار رو برای چه صنف و کاری می خواید وگرنه تقریبا بطور کلی تمام نرم افزار ها در نهایت یجورن تقریباااااا من با ۱۰ ۱۲ تا نرم افزار کار کردم و هرروز ایرادات و نقاط قوت یکی دوتاشونو واستون میگم
    درحال حاضر یکی از جاهایی که کار می کنم از محک استفاده میکنن اول اینکه زود سنگین میشه و برای جلوگیری از این کار پنل فروش رو نصب کردن که یک برنامه جدا از خود نرم افزاره و پایان روز باید با چند کلیک فاکتورها رو به سیستم قبلی در قالب یک فاکتور انتقال بدین این پنل فقط برای فروشه و تا زمانی که این انتقال انجام نشه فاکتورها در حساب اشخاص نمیشینه و در کل نرم افزار راحتی نیست حتی در صفحه اصلی محک آیتم ها به راحتی قابل تشخیص نیستن گزرارش دهیش خیلی راحت نیست و نکته مهم بعدنی اینه که در سند حسابداری شما نمیتونید چندتا سطر داشته باسد مثلا اگر از یه نفر پول بصورت نقد و کارت میگیرید باید در دو سند ثبت بشه یک سند نقدی و بعدی کارت . به نظر میاد که این سیستم هنوز درحال بررسی و آزمون خطاست چون مشکلات زیاد حین کار پیش میاد و شما باید مرتب پشتیبانی شوید و گاهی شکل نرم افزار هم تغیر میدن

    پاسخ
  60. روشنا
    روشنا می گوید:

    شما بسته به نوع و حجم کاارتون باید نرم افزار مناسب رو انتخاب کنید مثلا اگر سند زیاد می زنید و حجم کارتون بالاست محک به دردتون نمیخوره باید نرم افزار ی رو انتخواب کنید که سرعت در ثبت سندتون بالا و راحت باشه . اگر فاکتور زیاد دارین و کارتون فروشه باید نرم افزار ی رو انتخواب کنید که هم سرعت بالا باشه در ثبت فاکتور هم احتمال خطاش پایین باشه و زود هم سنگین نشه اگر نه سیستم حسابداری برای شرکت می خواین باید نرم افزاری باشه که گزارش دهی دقیق و راحتی داشته باشه و سند زدن هم راحت و نرم افزار کاملی باشه نه مثل نرم افزارهای هایپر یا رستوران ها اگر رستوران دارین باید نرم افزارتون بسته به نوع کارتون طراحی شده باشه تا فروشتون راحت و امکان استفاده از منوها راحت باشه مثل سپیدز درحال حاضر فکر میکنم بهترین یا حداقل پرکاربردترین نرم افزار رستوران هاست کا باش راحته و میتونید اصلاحات رو هم در گزارشتون ببینید که جلوی خطاهای احتمالی صندوق دار گرفته شه و کلا مخصوص رستورانه
    نرم افزار هلو هم یک نرم افزار راحت نسبتا کامل برای شرکت و برخی فروشگاه هاست کار باش راحه گزارش دهی نسبتا راحتی داره و پشتیبانی ۲۴ ساعته و خوبی داره
    درضمن فراموش کردم بگم پشتیبانی بسیارررر بسیار مهمه یک نرم افزار هرچقدرهم که خوب باشه بدون پشتیبانی خوب و راحت به هیچ دردی نخواهد خورد
    نرم افزار حسابداری سامان هم یکی دیگه از نرم افزارهاییه که کار کردم البته خیلی سال پیش که تازه به بازار اونمده بود و برای شرکت ها کامل بود ولی ما چندماهی استفاده کردیم و به دلیل تایم زیادی که برای ثبت اسناد میبرد و پشتیبانی یکمممم بد تغیر دادیم چون حجم کارمون بالا بود و این سیستم یکم دست و پامون رو بسته و خیلی راحت نبود و ما با توجه به کار اون شرکت سیستم هلو رو جایگزین کردیم که مثبت واقع شد

    پاسخ
  61. روشنا
    روشنا می گوید:

    نرم افزارهمکاران سیستم نرم افزار حسابداری نسبتا کامل و راحتیه
    نرم افزار آرین یکم ثبت سند و فاکتورش زمان بره و کار باش خیلی راحت نیست نسبتا زیاد کلیک و حرکت داره و بسته به نوع کارتون داره اگر کارتون خیلی پیچیده نیست این نرم افزار رو پیشنهاد نمی کنم بیشتر به درد شرکتهای حسابداری میخوره و نه فروش

    پاسخ
    • محاسبان
      محاسبان می گوید:

      سپاس از توجهتون
      لطفا نرم افزار هایی که از نظر شما معروف هستن رو معرفی کنین تا دیگران هم از تجربیاتتون استفاده کنن

      پاسخ
  62. علی طاهری
    علی طاهری می گوید:

    سلام من مقاله تون خوندم. خیلی متشکرم راهنمایی های بسیار خوبی توش بود. تا الان برای کارهای کوچک ترم از نرم افزارهای موبایل استفاده میکردم مثل رقم. شاید بد نباشه این جور نرم افزارها رو هم برای نیازهای معمولی تر معرفی بفرمایید . با تشکر از شما

    پاسخ
  63. هادی
    هادی می گوید:

    به نظر من نرم افزار صدگان خیلی جامع و از نظر کاربری بسیار ساده و از امکانات خوبی برخورداره – مخصوصا گزارشات جامعی که داره

    پاسخ
  64. ناشناس
    ناشناس می گوید:

    سلام امکان داره نرم افزاری معرفی کنید ک برای تعویض روغنی خوب باش و قابلیت امتیاز دهی خرید را داشته باشد تشکر

    پاسخ
  65. علیرضا
    علیرضا می گوید:

    جالبه کسی راجع به تدبیر صحبتی نکرده این همه سال باهاش کار کردم به هیچ مشکلی بر نخوردم . واقعا کسی تا حالا باهاش کار نکرده ؟؟

    پاسخ
    • محسن زمان
      محسن زمان می گوید:

      تدبیر از پردازش موازی سامان ، بد نیست، اما ایراداتی دارد!
      مثلا در ورود اطلاعات ،اطلاعات را به صورت Unicode ذخیره نمی کند و سیستم code page خودش رو دارد که مشکلاتی دارد. از همه بدتر اینکه در هنگام ورود و تایپ اطلاعات سیستم تایپ و کیبورد من در آوردی خودش رو داره (یعنی شما صفحه کلید ویندوز را در حالت انگلیسی باید قرار بدهی و در تدبیر فارسی تایپ کنی) و موقع تایپ فارسی مخصوصا اگر یک کم جلو و عقب بروید و مثلا بخواهید از وسط جمله یک چیزی حذف کنید و یا تغییر بدهید تقریبا مثل تخم مرغ شانسی کار میکنه، شاید بشه شاید یک چیز دیگه بشه!
      چون codepage خودش را دارد از فونت های خودش هم استفاده می کند که با بیرون از تدبیر چندان هم هماهنگ نیست و فونت هاش هم جالب نیستند.
      در زمان چاپ هم فونت هاش اذیت میکنند. برای کارهای مالی اعداد باید درست هم عرض باشند تا در حالت جدول و لیست درست یکان ها و دهگانها و صد گانها در زیر هم قرار بگیرند و به اصلاح fixed font یا mono-space font باشند. که در تدبیر اینچوری نیست !

      خیلی عجیبه بعد از این همه سال !
      رابط کاربریش تغییر زیادی نکرده، هنوز همون لیست های بی روح و قدیمی که از رنگ هم در اونها استفاده نشده!
      مشکلات گرد کردن و رند کردن هم دارد! مثلا موجودی کالا یک واحد است اما می خواهی یک واحد بفروشی می گوید موجودی کافی نیست!!!
      بعد که جستجو کنی میبینی موجودی کالا مثلا ۰.۹۹۹۹۹ واحد است! حالا چجوری اینجوری شده والله اعلم!
      مثلا موجودی کالایی صفر شده اما در لیست کالاهای دارای موجودی لیست می کند ، بعد از گزارش گرفتن از چند جا میبینی دقیقا صفر نیست ، مثلا ۰.۰۰۰۱ موجودی دارد!!! در صورتیکه شما در اون دقت اعشار اصلا تغییر و ورود اطلاعات نداشته ای!

      کلا به نظر من شلم شورباست! یک سیستمی بوده دایم توسعه اش داده اند و چون مشتری هم زیاد داشته اند وقت نکرده اند برگردند و تغییر اساسی بدهند.

      پاسخ
  66. ناشناس
    ناشناس می گوید:

    با سلام بنده هم از نرم افزار دادگان سیستم کار کردم واقعا عااااالی بود پیشنهاد میدم حتما از این سایت دیدن کنید هم قیمت پایین داره مالی و اداری رو برای مجموعه ما سی میلیون تموم شد پشتیبانی عالی داره البته به نرم افزار همکاران سیستم نمیرسه

    پاسخ
  67. parsia
    parsia می گوید:

    با سلام و تشکر بابت مطالبتون
    من دوسال قبل از سپیدار همکاران استفاده میکردم که در کار کردن با نرم افزار کمی کند و پشتیبانی اش رو هم نمیشه تعریفی کرد.ولی در شرکت جدیدی که اومدم با نرم افزار افرا سیستم ماله شرکت افرا سیستم میهن آشنا شدم (مجبورا) که اتفاقا الان نزدیک به یکشاله ازش استفاده میکنم خیلی کارکردن باهاش راحته و گزارش گیری های آسونی داره.از لحاظ پشتیبانی من از ۱۰ بهشون نمره ۸ رو میدم

    پاسخ
  68. علی
    علی می گوید:

    من از نوین پرداز استفاده میکنم
    نرم افزار خوبیه ولی تو هر منویی که باز میکنی برا ثبت تاریخ یه منو دیگه باز کنی
    همین باعث کندی در روند کار میشه

    پاسخ
  69. ناشناس
    ناشناس می گوید:

    سلام
    من دنبال یه نرم افزار مدیریت باشگاه ورزشی هستم که هنر آموزاش بچه ها هستن و بوفه هم داره
    چه نرم افزاری و پیشنهاد می کنید .
    آدرس ایمیل

    پاسخ
  70. علی
    علی می گوید:

    سلام
    من دنبال یه نرم افزار برای حسابداری باشگاه ورزشی رزمی و ژیمناستیک می گردم که بوفه هم داره
    چی معرفی می کنید

    پاسخ
    • بهاره زارع
      بهاره زارع می گوید:

      شما میتونید از نرم افزار مالی نیکان استفاده کنید. هم فروشگاهی هم حسابداری و هم قابلیت اتصال به دستگاه های RFID برای کارت ورود رو دارید.

      پاسخ
  71. قالب سازی نمونه
    قالب سازی نمونه می گوید:

    سلام وقت بخیر
    ما یه کارگاه قالب سازی داریم و خدمات مربوط به اون رو هم انجام می دهیم.بیشتر خدمات انجام می دهیم.
    کار ما به صورتی هست که هزینه های دریافتی از مبالغ ۵۰ هزار تومان تا چن میلیون متغیره.
    و هزینه ها بر حسب اندازه کار مشتری تعیین میشه.
    همه حساب کتاب هامون تا به امروز دستی بوده.تصمیم داریم که از یک نرم افزار برای سرعت و نظم بخشیدن به کارمون استفاده کنیم.نرم افزار پیشنهادی شما چیه؟
    با توجه به اینکه ما مثل فروشگاها یا شرکت های تولیدی محصول خاص و قیمت واحدی نداریم.

    پاسخ
  72. سید محمد محدث
    سید محمد محدث می گوید:

    سلام دوستان
    خلاصه بگم .
    اگر کسی بخواهد واقعا اظهار نظر در رابطه با برنامه های حسابداری انجام دهد باید یک برنامه نویس حسابداری باشد .
    واگر کاربر باشد باید حد اقل با چند برنامه معروف باندازه یک دوره یک ساله کار کند وبعد نظر دهد وهمچنین شغل هم مهمه بعضی برنامه ها برای شغل هایی ساخته وطراحی شدن …
    بنده با حاسب ملی کار کردم وفقط در رابطه با حاسب ملی میتونم نظر خودم رو بگم
    حاسب ملی نقطه ضعف های خفیفی دارد مثلا یکیش به عنوان نمونه
    اگر برنامه ات را پاک کردی واز نو خواستی بکاب را اجرا کنی باید مسج به شرکت رهنما بدی وممکنه ۲۴ ساعت طول بکشه وشما ممکنه عجله داشته باشی این یکیش وامثالهم چندتا از این نقطه ضعف ها داره ودر این مثال نقطه ضعف این نیست که چرا باید پیام بفرستی بلکه چرا باید تا سقف ۲۴ ساعت منتظر باشی
    با تشکر

    پاسخ
  73. علیمی
    علیمی می گوید:

    ما از فروشگاه فاین سافت نرم افزار حسابداری مون رو با تخفیف خوبی خریدیم.همه برندهای مطرح هم تخفیف دارن داخلش

    پاسخ
  74. زهرا
    زهرا می گوید:

    سلام. من از نرم افزار پارمیس استفاده کردم. خیلی نرم افزار چیپ و سطح پایینیه و به درد نمیخوره. بعدش نرم افزار سپیدار رو گرفتم که علاوه بر کند بودن، واققققعآ پر از اشکال بود. با اون همه مبلغی که هزینه کرده بودم اصصصصلا پشتیبانی خوبی نگرفتم ازشون.
    الان یه مدته دارم از نرم افزار قیاس استفاده می کنم و خداروشکر بعد از دو بار عوض کردن نرم افزار، ازش راضیم. کار کردن باهاش خیلی راحته و اشکال خاصی هم نداره. در ضمن پشتیبانی خوبی هم گرفتم ازشون.
    من تو اطلاعاتی که موقع ثبت دیدگاه ازم گرفتن، آدرس سایتشون رو نوشتم.

    پاسخ
  75. ساسان
    ساسان می گوید:

    با سلام
    میخواستم بدونم برای یک شرکت پیمانکاری که بیشتر عملیاتش مربوط به پروژه های راه سازی میشه چه نرم افزاری پیشنهاد میکنید
    ممنون میشم منو راهنمایی کنید

    پاسخ
  76. نوید باقری
    نوید باقری می گوید:

    نرم افزار پاساک یکی از کاملترین نرم افزارهایی هست که میتونم معرفی کنم،این نرم افزار بدلیل تفکیک فاکتورهای رسمی و غیر رسمی و یا میشه گفت به خاطره آسون بودن نرم افزار و گزارش های مختلف مقداری، ریالی ،مقداری ریالی که خیلی شفاف میشه عملکرد شرکت رو در غالب یک گزارش دید خیلی پیشنهاد میکنم استفاده کنین

    پاسخ
  77. باقری
    باقری می گوید:

    سلام دوستان بنده ۳ سالی هست از نرم افزار پنجره که توسط شرکت پایا افزار پویا تهران نوشته شده است استفاده میکنم نرم افزار مفیدی برای من نبوده و ایراد هایی دارد در قسمت چک و بانک تولید حسابداری حوق و دستمزد است مدیران این شرکت اقای …. و اقای ….. هستنذ که پول میگیرند و در زمان پشتیبانی جوابگو نیستند نرم افزار خطا و اشتباهات فاحشی را دارد که بر روی سند های قبلی بدون اطلاع شما تغییرات انجام می دهد درست مثل یه ویروس

    پاسخ
  78. حسابرس
    حسابرس می گوید:

    بنده هم با نظر شما کاملا موافقم نرم افزار پنجره سطح ۴ و یا نزم افزار تحت وب این شرکت واقعا ….. هست فاتحه تمام حسابهای ما را خوند در سال ۹۶ خدا ازشون نگذره

    پاسخ
  79. Ehsan
    Ehsan می گوید:

    باسلام
    فراگشتر نرم افزار مالی مناسبی داره. نرم افزارهایی که اسم در کردن از لحاظ پشتیبانی بسیار ضعیف عمل میکنن پرسنلشون هم از لحاظ اطلاعات درخصوص نرم افزار خودشون در حد صفر هستن

    پاسخ
  80. میلاد ابراهیمی
    میلاد ابراهیمی می گوید:

    چگونه قادر هستیم در یک سیستم حسابداری مالی که اصلا در خصوص تولید وانجام عملیات های مرتبط با تولید ساخته نشده است ،عملیات تولید هم انجام دهیم و از همان نرم افزار جهت تولید نیز استفاده کنیم ؟

    پاسخ
  81. حسام
    حسام می گوید:

    سلام به همگی دوستان
    من سالها از سییتم اصناف استفاده میکردم ولی حالا این شرکت گویا دیگه وجود نداره وبنابراین دیگه پشتیبانی و اپ دیت هم دیگه وجود نداره میشه اگر تجره هایی از حسابداری محک دارید هم به من بگید ممنون میشم بدون ایا این حسابداری به درد یه شرکت کوچک پخش لوازم اشپزخانه میخوره یا نه

    پاسخ
  82. خانه چین
    خانه چین می گوید:

    سایت شما را دیدم سایت خوبی دارین ممنون میشم اگر از سایت های زیر دیدن نمایید و نظرتان را بگویید
    عالی بود

    پاسخ
  83. جواد فریمانی
    جواد فریمانی می گوید:

    سلام من حسابدار نیستم ولی به سفارش برادرم که حسابدار هست ، سال ۹۲ یک کاری رو استارت زدم و نرم افزار ایلیا رو خریدم که برای ضمیمه کردن تولیدی به نرم افزار مبلغی دیگه هم هزینه کردیم.
    اوایل کار باهاش برادرم رو منت میکردم ولی بعد از چند وقت کار متوجه شدم همکارانم که محک و نرم افزارهای دیگه رو که دارند خیلی باهاش مشکل دارند که من اصلا با اونا برخورد نداشتم .نرم افزار خوبیه و چون من اهل خراسان رضوی هستم و دفترش هم در مشهد بود خیلی خدمات خوبی بهم می دادند هم حضوری و هم تلفنی (کلا صاحب شرکت انسان شریف و متدینی هست ).سال ۹۶ کارم که به سودآوری رسید با نرم افزارش واگذار کردم و با خودم گفتم از شر همش خلاص شدم.
    کار جدیدم رو اینبار به سفارش برادرم نرم افزار پارسیان که شرکتش در اصفهان است رو خریدم .باورتو نمیشه اول سال ۹۷ نصب کردم بعد یک هفته پاک کردم اول ۹۸ نصب کردم دوباره پاک کردم و در حال حاضر دارم با کاغذ و خودکار حساب و کتاب میکنم. و زورم میاد دوباره برای نرم افزار هزینه کنم ولی اگر بخوام بخرم اگر نسبت به قیمت بهتر از ایلیا گیریم نیاد دوباره ایلیا میگیرم.
    اون زمان با XP و Win10 سرعتش عالی بود ولی تو ۷ سرعتش کم بود نمدونم حالا مشکلش رو حل کردن یا نه . گزارش گیری خوبی داشت و اصلاح فاکتور خیلی راحت بود .

    پاسخ
  84. سپهر
    سپهر می گوید:

    سلام من فروشگاه(خرده فروشی) در حد متوسط دارم ۳هزار قلم کالا وسالی حدود ۸۰۰۰ سند.حدود ۵-۶ تا نرم افزار عوض کردم با هلو شروع کردم .هلو خیلی اذیت میکرد هم پشتیبانیش و هم نیازم رو براورده نمیکرد. بلوط خریدم دیدم نه مشکلاتی دارد.چندین مورد دیگه نسخه های ازمایشی رو کار کردم خلاصه اتفاقی نسخه ازمایشی پرنس شیراز رو دیدم .کار کردم بعدا نسخه اصلی رو خریدم.راضی هستم در حد کارم .در حین صدور فاکتور همه جا میشه سرک کشید و همه چی روبررسی کرد (کالا-اشخاص-کاردکس کالا).هیچ جایی نیاز به عقب گرد ندارید برای دیدن گزارشی .گزارشات جالبی داره.خلاصه امکانات زیادی داره که باید روی نسخه ازمایشی ببینید پشتیبانی تقریبا شبانه روزی داره .مثلا ۱۱ شب زنگ برنید ج میدن .مثلا همزمان میشه واسه ۱۰ نفر فاکتور زد بدون بستن ف قبلی.یا در حین ثبت ف خرید میتوان نیمه کاره رها کرد و ف فروش واسه مشتری زد و دنباله ف خرید رو ادامه داد.البته یه نرم افزار خوب هرچی پول بدید ارزش داره .دوستان دنبال ارزانی نباشید..پشتیبانی حرف اول رو میزنه بعدش امکانات یه نرم افزار.حدود ۴ ساله دارم استفاده میکنم.امیدوارم تجربیاتم مفید باشد

    پاسخ
  85. سمانه
    سمانه می گوید:

    سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون.
    برای حسابداری شرکت حفاری معدن چه نرم افزاری خوبه؟؟
    نرم افزاری که بشه عوارض و مالیات هم در اون انجام داد. یه نرم افزار کامل
    ممنون

    پاسخ
  86. Abbasalim
    Abbasalim می گوید:

    نرم افزار حسابداری موج واسه گوشی های اندرویدی هم قیمتش خیلی کمه هم امکان ثبت فاکتور و چاپ اون رو داره

    پاسخ
  87. فرشید
    فرشید می گوید:

    سلام
    من به شخصه سادگی کار در فضای نرم افزار بسیار برام مهم هستش برای همین من از نرم افزار لاندا استفاده می کنم که بسیار ساده و روان کار میکنه
    در هر لحظه میشه کالا و یا شخص اضافه کرد و لازم نیست کل پروسه را به عقب برگردیم که امکان اضافه به ما بده
    توو صفحه داشبورد هم یه خلاصه وضعیت جامع میده که بسیار پر کاربرده
    خداییشم هر جا گیری داشتم پشتیبانیش جواب داده
    حیف که آنچنان قوی کار نمیکنن توو بخش تبلیغات
    هزینشم بسیار مناسب هستش

    پاسخ
  88. داریوش
    داریوش می گوید:

    پارسان به نظر من یکی از بهترین ها ست و در اینده نزدیک میتونه توی لیست ۳ تای اول باشه

    پاسخ
  89. زهرا
    زهرا می گوید:

    سلام به نظر من این همکاران و تدبیر و…. پول برندشون میخورن و به قدری از پشتیبان و دیگر عواملش آدم عصبی میکنن که نگم براتون واصلا خوب نیست و لی افرا سیستم تجربه خوبی برام گذاشته چه نسخه رایگانش که ۴ سطح داره چه پولیش که ۶ سحی هم داره البته رایگانش هم خیلی کار راه اندازه محدودیت نداره توصیه میکنم تجربه کنید و بعد خرید کنید بجای پول دادن به محک و هلو میتونید از رایگان این نرم افزار هم استفاده کنید این نرم افزار تجربه استفاده من و گروهم هست که خواستم باهاتون در میان بزارم و خواهشن الکی تبلیغ نکنید و سعی کنید با خودمون روراست باشیم وتجربیات مفیدمون رو در میان بزاریم

    پاسخ
  90. علیرضا کبیری
    علیرضا کبیری می گوید:

    نرم افزار حاسب ملی چرا توی این لیست نیست؟
    بیش از ۲۰ سال سابقه تولید نرم افزار و خدمات پشتیبانی ۵ ساله داره و حتی نرم افزار خدمات پشتیبانیشون خارجی نیست و داخلیه.در زمانی که اینترنت دچار مشکل بود، با استفاده از اینترنت ملی خدمت رسانی و حتی آموزش دادن با نرم افزارشون.
    بسیار نرم افزار جامع و کاملیه و بسیار کلید های میانبر ساده و دم دستی داره.
    از سیستم فروشگاهی تا سیستم صنعتی چند انباره رو پشتیبانی میکنه(ولی باید تعرفه موردنظر با امکاناتی که میخای رو باید بدی تا فعال کنن)
    بنظرم یه کم بجای جهت دهی،لیست نرم افزار های کاربردی و خوب رو توی لیستتون قرار بدین.
    باتشکر

    پاسخ
  91. مجید
    مجید می گوید:

    من هلو کار کردم خیلی مزخزفه مخصوصا اگر دوتا شعبه داشته باشین و بخواهین با ریموت تحت اینترنت کار کنین
    راه های زیادی داره تا کارمند هات بفهمن چقدر درامد داری چقدر سود کردی حتی خیلی راحت میشه سند و ویرایش کرد راه دزدی که الله ما شاااله بسیار زیاده خلاصه
    سمت برنامه هلو نرین

    پاسخ
  92. علی
    علی می گوید:

    ابرستان!!!! استفاده کردی پیشنهاد میدی وبسایت محترم خیلی چرته رایگان داره برو ببین تولیدی چطوری محاسبه بهای تمام شده میزنه یا در بازرگانی !!!پشتیبانی هم سواد نداره!!!!ده تا اقلام دادیم بعد رفت روی محاسبه بهای تمام شده کالای ساخته شده افتضاح بود یا میخوای تو بازرگانی سود و زیان موردی حاصل از فروش کالای رو ببینی امکان نداره باید به قول گفته پشتیبانی وایسی سر سال بشه….من برای بازرگانی و خدمات نرم افزار ابری حساب فا و برای تولیدی رافع ویژه را پیشنهاد میدم

    پاسخ
  93. نرم افزار حسابداری
    نرم افزار حسابداری می گوید:

    تعداد نرم افزارهای حسابداری بسیار زیاد است و تهیه یک لیست که شامل همه نرم افزارها و مقایسه آنها باشد اگر نگوییم کار محال ولی بسیار سختی است. به نظر من باید نرم افزارها دسته بندی شوند و هر کس متناسب با نیازها و خواسته هایی که دارد نرم افزار مورد نظرش را انتخاب کند.
    نرم افزارهای ابری یا آنلاین گروه جدیدی از نرم افزارها هستند که خودشان برای گروه مخاطبین مختلف طراحی شده اند. شرکت پرنیان پردازش پارس نرم افزار حسابداری آنلاین هوفر را برای شرکت ها ارایه کرده است. این نرم افزار دارای پکیج های حسابداری مالی، حسابداری بازرگانی، حسابداری خدماتی، حسابداری پیمانکاری و حسابداری تولیدی است با ماژول های حسابداری ، نقدوبانک، انبار، بازرگانی و تولید با ویژگی مغایرت گیری هوشمند بانکی، سال های مالی پیوسته و یکپارچه با نرم افزارCRM، فروشگاه اینترنتی و مدیریت فرآیند کسب و کار (BPMS)

    پاسخ
  94. امیر گرگین
    امیر گرگین می گوید:

    من طی ۱۰ سال کارم با نرم افزار های حسابداری ، پیشنهادم بهتون اینکه اصلا ….. نخرید، گول برند همکارانیش نخورید خیلی کند هستش و پشتیبانی افتضاحی دارد. در حال حاضر سه سال هست با نرم افزار حسابداری میزان کار می کنم. ازش راضیم. پشتیبانیش خیلی خوبه. به نظرم توی انتخاب نرم افزار پشتیبانی مهمترین ویژگی هستش. برنامه هم کاربری ساده داره و امکاناتشم خیلی خوبه
    سال ها قبل با تدبیرم کار کردم خیلی پیچیدگی داشت و اموزش و پشتیبانیش خیلی بد بود. محک برای فروشگاه خریدم که ایراد محاسباتی داشت

    پاسخ
  95. مدير فروش
    مدير فروش می گوید:

    شركت افرا سيستم ميهن در راستاي ترويج استفاده از نرم افزار حسابداري ، اقدام به آماده سازي و ارائه نسخه حسابداري چهار سطحي به صورت رايگان و بدون محدوديت ثبت و زمان ، با فيلم هاي آموزشي و پشتيباني آنلاين نموده است .
    براي اطلاعات بيشتر به شركت مراجعه نمائيد

    پاسخ
  96. سعید غزنوی
    سعید غزنوی می گوید:

    نرم افزار حسابداری طاها رو هم امتحان کنید
    کاربری آسان
    امکانات متنوع
    قیمت و پشتیبانی خوب
    تهیه شده بر اساس نیارهای واقعی

    پاسخ
  97. moghadam
    moghadam می گوید:

    سلام
    نرم افزار حسابداری تیپ تو این مقاله بررسی نشده، با اینکه تازه اومده اما امکانات خاص و ویژه ای داره، پیشنهاد میکنم حتما بررسیش کنید. از امکانات بینظیرش میتونم بگم که
    ۱- صورت مالی مقایسه ای با یادداشت توضیحی میده که کارو بسیار راحت میکنه و میتونی امسالتو با هر سال دلخواهت مقایسه کنی.
    ۲- بهای تمام شده اش واقعا درست محاسبه میکنه و بصورت هوشمند هم است و دیگه لازم نیست مثل سیپدار دستی اینو محاسبه کنی.
    ۳- گزارشات متنوعی داره که کارو راحت میکنه و ۲۸ مدل خروجی میده.
    ۴- کاربری آسان و یوزر فرندلی بودنش خیلی کارو راحت کرده.
    ۵- سود و زیانت میتونی بر اساس هر فاکتور در لحظه ببینی.
    ۶- دفتر روزنامه و کل که تو چند ثانیه تهیه میشه.
    ۷- شش سطحی بودنش دست کاربر خیلی باز میذاره.
    ۸- امکان تعریف بی نهایت کالا و بی نهایت انبار بدون هزینه جانبی داره.
    ۹- تا ۵ واحد شمارش میتونی برای هر کالا تعریف کنی.
    ۱۰- برای هر کالا میتونی تا ۱۱ تا بارکد تعریف کنی که از تعدد کدینگ حساب جلوگیری میکنه.
    ۱۱- تیم پشتبانی قوی و امکان تیکت گذاری تو خود نرم افزار داره که کارو خیلی خیلی راحت کرده.
    ۱۲- بودجه سنجی یا امکان سنجی تولید داره که هم تعدادی هم ریالی میتونی گزارش بگیری.
    ۱۳- یکپارچه بودن نرم افزار یکی دیگه از قابلیت اونه.
    ۱۴- و از مهمتر تنها نرم افزار حسابداری که گواهی امنیت اطلاعات داره و خیال مدیران ارشد میتونه ازین بابت راحت بکنه.
    اگه میخوایی یه نرم افزار استاندارد که کاربریش آسون باشه استفاده کنی پیشنهاد میکنم این نرم افزار بررسی کنید.

    پاسخ
    • ناشناس
      ناشناس می گوید:

      اینا همش تبلیغ پایین تر توضیحات کامل خدمتتون ارسال کردم برید ببینید گول اینجارو نخورید تبلیغاته
      یک نکته دیگه هیچ وقت نرم افزار آنلاین استفاده نکنید چون اطلاعات شما محرمانه هستش وقتی آنلاین استفاده می کنید امکان سو استفاده هستش

      پاسخ
  98. احمد
    احمد می گوید:

    سلاو دوستان – لطفا” بفرمایید برای شرکت های ساختمانی کدام نرم افزار که مورد تایید مالیات باشد بهتر – راحتر – ارزانتر – پشتیبانی درست دارد – با تشکر

    پاسخ
  99. ناشناس
    ناشناس می گوید:

    سلام. نرم افزار حسابداری نوید معایبش چی هست؟ ایا امکان کلاهبرداری یا سو استفاده از این نرم افزار هست؟ برای کسایی که آشنایی کافی با این نرم افزار ندارن امکانش هست که بقیه علیه اون شخص سواستفاده و کلاهبرداری کنن؟

    پاسخ
  100. ارمان
    ارمان می گوید:

    درود بر تمامی صاحب نظران
    من در حال تجهیز فروشگاه پوشاک زنجیره ای هستم
    میتونید لطفا راهنمایی کنید که در سطح فروش بالا و فاکتور های زیاد چه برنامه ای مناسبه؟

    پاسخ
  101. سعید غزنوی
    سعید غزنوی می گوید:

    سلام به همه عزیزان. اگه قصد خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی دارید یه سری هم به نرم افزار حسابداری طاها بزنید . کار کردن باهاش آسونه و امکانات خیلی بالایی داره . تا نبینید باورتون نمیشه . می تونید درخواست دمو کنید تا متوجه بشید که چه امکاناتی داره
    نسبت به نیازهای واقعی بازار و با توجه به استانداردهای حسابداری طراحی شده و حتی اگه اطلاعات کمی از کامپیوتر هم داشته باشید می تونید به راحتی باهاش کار کنید . آموزش و نصب رایگان هم داره . قیمتش هم نسبت به امکاناتش خیلی مناسبه.
    درخواست دمو کنید تا قابلیتهاش رو ببینید

    پاسخ
  102. سیامک
    سیامک می گوید:

    برای کارهای چند شرکتی، چند پروژه ای و پیمانکاری نرم افزار ممیز که استفاده کردم خوب بوده و بسته کامل اون امتیازاتی مثل چند شرکتی بودن، رابط کاربری کاربرپسند و راحت، سطوح بدون محدودیت حساب های معین و تفصیلی شناور، انبارداری تعدادی ریالی و کدبندی کالا در سطوح بدون محدودیت، روان و سریع بودن حین کار، پشتیبانی خوب توسعه دهنده و گزارش های متنوع رو خواهید داشت و تو مدتی که باهاش کار کردم برعکس خیلی از نرم افزارهای دیگه از خریدش پشیمان نشدم.

    پاسخ
  103. مهدی
    مهدی می گوید:

    سلام همراهان
    در عصر دیجیتالی که فناوری با شتاب رو به جلو هست به نظرم کم کم باید دست از نرم افزارهای آفلاین کشید و به دنیای آنلاین در ساختار ابری پیوست.
    نرم افزارهایی که باعث راحتی کار حسابدار و کارفرما میشوند.
    تنخواه گردان در مسیر حرکت تنخواهش رو پر میکنه و در لحظه حسابداری ثبت میکنه.
    یا مدیریت در لحظه حساب چک هاش رو میتونه داشته باشه و نرم افزار سررسید چک رو بهش پیامک بزنه.
    و یا فاکتور فروش آنلاین ارسال کرد تا مشتری وارد درگاه بشه و اینترنتی خریدش رو نهایی کنه.
    و یا مدیر بازرگانی در لحظه از موجودی ها مطلع بشه و سفارشات جدید رو ثبت بکنه.
    اینها گوشه ای از قابلیت های نرم افزار آنلاین لیام بود که خدمت شما عنوان شد.

    پاسخ
    • محاسبان
      محاسبان می گوید:

      ممنون مهدی عزیز که تجربیاتتون رو با ما به اشتراک گذاشتین
      با نرم افزار انلاین دیگه ای هم کار کردین ؟

      پاسخ
  104. محمد حسین جلیلی
    محمد حسین جلیلی می گوید:

    سلام و عرض
    دوستان من یک کارگاه تولیدی شیرینی دارم
    دنبال یه نرم افزار هستم که وقتی مواد اولیه مثل شکر ، روغن ، ارد و …. را تهیه میکنم مقدار و قیمتش را وارد قسمت خرید نرم افزار بشه و موقع فروش کیک ، کلوچه و …. را که سند میزنم به صورت اتوماتیک طبق انالیز و فرمول ساخت که ثبت شده از مواد اولیه کم بشه

    پاسخ
  105. پارسا نعمتی
    پارسا نعمتی می گوید:

    من مدتی که دارم با نرم افزار تیپ کار میکنم برای شرکت های تولیدی یه امکانات خاصی داره که قابل توجه میباشد یکی فرمول ساخت های مختلف و امکان سنجی تولیدش و از همه مهمتر بهای تمام شده اش که دقیق و هوشمند محاسبه میشه، تا وقتی خودم باهاش کار نکرده بودم باور نمیکردم که بهای تمام شده اش درست باشه تا موقعی که باهاش کار کردم. جالبیش این که نسخه ای نیست و امکان ارتقا رو داره و حتی تحت وب هم قابل راه اندازیه ! یکی دیگه از چیزهای مهم وقتی یه نرم افزار میخرید پشتیبانیشه که خیلی مهمه متاسفانه من با سپیدار کار میکردم قبلا ولی پشتیبانیش افتضاح بود ولی نرم افزار تیپ پشتیبانیش عالیه و من خیلی راضیم بنظرم اگه دنبال یه نرم افزار خاص میگردین که کارتون راحت کنه از نظر دقت و عملکرد و پشتیبانی میتونید به تیپ اعتماد کنید.

    پاسخ
    • حمید
      حمید می گوید:

      خودتون بد بخت نکنید تیپ یکی از پر باگ ترین نرم افزار های تاریخ بشریت از صدر کوچ آریایی ها به این خاک بود که الان مابخاطرش سه ماهه دنبال یک نرم افزار بهتره که میخواهیم عوض کنیم !!
      این آقا کارمنده اونجاست اصلاً کیفیت نداره ۱ کاردکس کالا اشکال داره ۲ بهای تمام شده مشکل داره ۳ انتقال از یکسال به سال دیگه هزار تا مشکل داره ۴ پشتیبانی ضعیف ۵ تولید کامل اشکال داره ۶ سود و زیان رو کامل اشتباه میده ۷ تبلیغات درون برنامه ای داره ۸ اضافه اش رو نمیگم چون زیاده

      پاسخ
  106. علیرضا
    علیرضا می گوید:

    هیچکدام از نرم افزارهای ایرانی قابلیت اضافه کردن هزینه ها ( بر اساس فاکتور خرید ) رو در فرمول تولید کالا ندارن . غیر از مواد اولیه هزار تا مورد هزینه در تولید نقش دارن از حمل و نقل و اجاره بها گرفته تا مثلا خدمات خارج از کارگاه . تو این نرم افزارها ( از سپیدار تا مشکیدار ) به غیر از مواد اولیه ، فقط یکی دو مورد دیگه هست که اون هم باید خودت بصورت دستی حساب کنی و دستی وارد کنی .
    برای کسب و کارهای پروژه محور اصلا نرم افزار خوب تو ایران نداریم یا حد اقل من نمیشناسم .

    پاسخ
  107. آلپای
    آلپای می گوید:

    نرم افزار حسابداری آسان به شما کمک می کند بدون نیاز به دانش حسابداری، کارهای مربوط به حسابهای خود را انجام داده و امور مالی خود را مدیریت نمائید. این نرم افزار دارای امکانات سریع ثبت فاکتور خرید، صدور فاکتور فروش و صدور پیش فاکتور از طریق بارکد خوان می باشد. در این نرم افزار می توان اشخاص، کالاها (کالاها در سه لایه تعریف می شوند)، خدمات و حساب های موجود را تعریف کرده و فاکتور های خرید، فاکتور های فروش و پیش فاکتور را به سادگی ثبت، ذخیره و چاپ نمود. همچنین، می توان فاکتور برگشت از فروش ذخیره کرد.

    پاسخ
  108. Pendar
    Pendar می گوید:

    تیم طراحی نرم افزار حسابداری یکپارچه پندار سیستم تمام تلاش خود را در ایجاد نرم افزاری با کاربری آسان و روان به کار گرفته است. این نرم افزار با گزارشات کاربردی و امکانات فراوان و محیط کاربری بسیار آسان توانسته جایگاه خوبی در میان شرکت های نرم افزار حسابداری پیدا کند . برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت مراجعه فرمایید

    پاسخ
  109. شکور طه
    شکور طه می گوید:

    معرفی نرم افزار آنلاین لیام
    با سلام و خسته نباشید خدمت همکاران و سروران عرصه مالی , یه نرم افزار معرفی کنم که بسیار به روز و پیشرفته هستش نرم افزار لیام cloud و ابری بوده و تنها با داشتن یه گوگل کروم و اینترنت میتونین با دستگاهی متصل بشید و محدودیت مکان و زمان و حذف کرده و برای دور کاری تو این روزای سخت کرونا میتونه موثر باش قابلیت اتصال به نرم افزارهای دیگه رو هم داره و انتقال اطالاعات بهش خیلی راحته درضمن ماژول تولید داره با قابلیت چند فرمول برای یک محصول و قابلیت تغییرات به روز در فرمولخودش گزارش فصلی تهیه میکنه و فاکتور انلاین هم داره و از همه مهمتر مشاوره رایگان حسابداری داره و به صورت هفتگی از طریق پیامک یا تماس گزارش رو به کارفرما ارایه میکنه و حسابدار رو ازحیث ارتباط با کارفرما در گزارش دهی فارق کرده

    تو اینترنت بزنین نرم افزار حسابداری آنلاین لیام میتونین دمو هم بگیرین و از امکانات فوق العادش مطلع بشین

    با تشکر از همه دوستان ک وقت گذاشتن و مطالعه کردن

    شکور طه

    پاسخ
  110. فروش نرم افزار حسابداری
    فروش نرم افزار حسابداری می گوید:

    سلام
    ما نمایندگی فروش نرم افزار حسابداری سپیدار و همکاران سیستم در شیراز هستیم و به جزئت می تونیم ادعا کنیم که بهترین نرم افزار حسابداری همین دوتاست
    حتما به سایت ما سربزنید

    پاسخ
  111. هادی
    هادی می گوید:

    سلام دوستان برای پخش نوشابه چه نرم افزاری پیشنهاد میکنید که هم حسابداری هم انبار هم حقوق و دستمزد داشته باشه

    پاسخ
  112. حسام
    حسام می گوید:

    میشه از تجربه کاریتون با نرم افزارهای ERP جهانی مثل ساپ و اوراکل و ماکروسافت بگید؟
    نرم افزارهای ایرانی تو تولید و سیستم خدمات پس از فروش خیلی ابتدایی هستن و اصلا قسمت تخقیق و توسعه شرکت ها رو نمیتونن جزو هزینه ها بیارن و تولید فقط از فرمول ساده و مسخره BOM لیست تشکیل شده و حقوق … تولید هزاران ریز هزینه داره … شوخی بازیه مگه
    مبنا که افتضاحه تو تولید
    همکاران خیلی سطحی و ساده لوحانه است و فقط پول برندش رو اونم صبح به صبح از مشتری میگیره
    گرفتار شدیم سر نرم افزار والا

    پاسخ
  113. مونا
    مونا می گوید:

    سلام دوستان وقتتون بخیر
    به نظرتون چه نوع نرم افزاری برای داشتن باشگاه مشتریان خوبه ؟
    دو هزار مشتری دارم و میخوام تو مناسبتای مختلف براشون پیام بره بابت تخفیفاتم ؟
    قابلیت فاکتور زدن هم داشته باشه
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخ
  114. arefe
    arefe می گوید:

    تو لیست معرفی نرم افزارهاتون ، نرم افزار حسابداری چرتکه رو نگفتین 🙂 از دسته نرم افزار هایی هستش که تازه به میدون اومده اما کارایی خوبی داره و قیمت مناسب 🙂

    پاسخ
  115. مجتبی
    مجتبی می گوید:

    من حدود ۶ ماهه از نرم افزار حسابداری رهرو محصول شرکت رهرو سیستم شرق استفاده میکنم قبلا هم با نرم افزار هلو و محک مقداری کار کردم اما نرم افزار رهرو برای کسی که حسابداری نخونده یا کار نکرده بسیار یادگیریش راحت تره و خروجی هایی که لازم داری رو بهت میگه البته از نرم افزار هایی مثل محک و هلو و سپیدار امکانات کمتری داره و ظاهر گرافیکی مثل اونا نداره اما بسیار ساده و کاربردی طراحی شده و پشتیبانیش هم خوبه

    پاسخ
  116. شمیم شریف پور
    شمیم شریف پور می گوید:

    سلام دوستان من حسابدار یک شرکت بازرگانی ام چند ماهی هست که نرم افزار جدیدی خریدیم به اسم تراز سامانه ما نیازمند گزارشات مدیریتی خاص بودیم در خصوص سود هر فروش و موارد دیگه به غیر از اسون بودن نرم افزار خیلی در گزارشات مدیریتیش به ما کمک کرد و حجم کار مارو کاهش داد چون دیگه وقت بابت تهیه گزارشات و تحلیلش نمیذاریم هرروز با بسته شدن کارمون گزارشات رو ارسال میکنیم برای مدیر

    پاسخ
  117. Pouya
    Pouya می گوید:

    سلام مقایسه کردن نرم افزارها کمی اشتباه هر شرکتی بیشتر مانورش رو بیه بخش از نرم افزارش میزاره مثال هلو هلو خیلی قدییمه ولی از اول کارش محصوص فاکتور زدن بوده کیان بیشتر فروشگاخ ها استفتده میکنند ولی من باهاش کلز کردیم شدیدا باگ داره همکاران سیستم و سپیدار یکی ار بهترین تیم خای برنامه نویسی ایران داره ولی خب پشتیبانیش کمی بد جواب گو هستن من به شخصه همه اینار تست کردم ولی وقتی استخدام شرکت کاشی و سرامیک شدم قسمت انبار با منطق کار کردم انقد ساده و روان بود که سریع یاد گرفتمش من حتی رشتم زبان مالی نیستم ولی خیلی ویرایش ساده و روانی داشت و خودم به شخصه میتونستم زنگ بزنم پشتیبانیش اصلا مشکلی نداشتن بعد اون با محکم کار کردم اونم خوب وبد ولی منطق واعا ترجیح دادم

    پاسخ
  118. مدیر مالی
    مدیر مالی می گوید:

    نرم افزار آرین سیستم یک نرم افزار بسیار افتضاح با کاربری بسیار بد است.به طوری که کاربر هنگام مواجهه با نرم افزار گویی با جنگل مواجه شده است.همه چیز در هم بر هم و بهم ریخته است و پایه علمی ندارد و در گزارشات به طور مداوم با اطلاعات اشتباه مواجه میشوی.

    پاسخ
  119. مدیر مالی.
    مدیر مالی. می گوید:

    نرم افزار آرین سیستم بسیار افتضاح است.اطلاعات گزارش هایش اشتباه است.پایه علمی ندارد.بیشتر شبیه چرک نویس است تا نرم افزار.پشتیبان هاشون هم خیلی ضعیفن و اصلا تسلط ندارن.

    پاسخ
  120. سهراب
    سهراب می گوید:

    دوستان لطفا راهنمایی کنین یه نرم افزار با امکانات فاکتور گیری و صدور آنی ،انبار داری جامع،حسابرسی چه نرم افزاری رو پیشنهاد میدین برای یه پخش مویرگی سطح ماوسط

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *